مدیر حج و زیارت استان ایلام از متقاضیان حضور در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) خواست برای ثبت نام در طرح ساماندهی زائران اربعین به دفاتر خدمات زیارتی مجاز استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حسین عبادی  با بیان اینکه متقاضیان با ثبت نام در این طرح در قالب کاروانهای 40نفر تا مرز هدایت و راهی عتبات عالیات عراق می شوند گفت: زایرانی که در این همایش شرکت کرده از مزایای بیمه و خدمات درمانی رایگان برخوردار خواهند بود.

عبادی افزود: متقاضیان با ثبت نام در طرح ساماندهی زایران پیاده اربعین حسینی ضمن دریافت ویزای عراق، بر اساس زمانی که توسط نرم افزار ساماندهی برای آنان مشخص می گردد در مرز حضور پیدا کرده و بدین ترتیب ازدحام جمعیت در مرزها کنترل و مدیریت خدمات دهی به زایران نیز آسانتر می شود.

وی با اشاره به اینکه  با اقدام های صورت گرفته همه زائران اربعین زیر پوشش خدمات بیمه و درمان رایگان قرار می گیرند و از این بابت هزینه ای از زائران دریافت نخواهد شد افزود: نام نویسی از متقاضیان زیارت اربعین از روز سه شنبه 20 آبان ماه در دفاتر خدمات زیارتی سراسر استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.