یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر:

حقانی:شهردار تهران طرحهای مداخله در طرح جامع اجرایی کند

رئیس کمیته محیط زیست شورا گفت: از شهردار تهران خواهش می‌کنم طرحهای مداخله در طرح جامع را به مرحله اجرا برساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورا با بیان اینکه بازار تهران به عنوان یک حوزه تمدنی، مرکز اقتصادی و اشتغال مطرح است و مسایل خاص خود از نظر رفت و آمد، حمل بار، نظافت و جمع آوری زباله را دارد، افزود: شاید در گذشته در یک ماه شاهد چندین بار آتش سوزی در منطقه بازار و از بین رفتن سرمایه های ملی کشور بودیم و اهمیت این منطقه تا حدی است که از نظر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه مطابق پیوست شماره 2 طرح جامع تهران در خصوص بازار سنتی باید الگوی وضع و موجود تثبیت و طرحهای ویژه مداخله طراحی واجرا شود، اظهار داشت: شهرداری مکلف است طرحی را برای این پهنه ارائه کند که هنوز ارائه نشده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورا با عنوان اینکه مداخله در بازار تهران به عنوان بخشی از هویت شهر نیازمند رویکرد سیستمی وخاص است تصریح کرد: مطابق بند 2 مرکز فعالیت‌های تاریخی تهران در طرح جامع شهرداری باید تا پایان سال 90 این ماموریت را به انجام می‌رساند که متاسفانه هنوز صورت نپذیرفته است.

حقانی با بیان اینکه هر گونه مداخله در تهران باید در چارچوب طرح جامع صورت پذیرد، خاطر نشان کرد:  من از شهردار تهران خواهش می‌کنم طرحهای مداخله در طرح جامع را به مرحله اجرا برساند چرا که حدود سه سال از زمانی که در طرح جامع پیش بینی شده گذشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، محیط ، کمیته ، مداخله ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار