دبیرسیاسی سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شدت گرفتن حملات به مسجدالقصی درآستانه مذاکرات هسته‌ای ایران اتفاقی نبوده و یکی از اهداف رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان عمومی از مذاکرات ایران و 1+5 است.

"مهدی بلوکات" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اظهارداشت: این قبیل حملات از سوی رژیم صهیونیستی قبل از آنکه با اهداف نظامی و امنیتی باشد، هدف‌های شوم سیاسی و جهت‌دهی به افکار عمومی مردم منطقه را دنبال می‌کند.

دبیرسیاسی سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به تحولات منطقه از جمله تحولات عراق، یمن و عربستان تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در غرب آسیا متناسب با منافع رژیم صهیونیستی نیست و همین امر صهیونیست‌ها را به فکر جبران خسارات وارد به هویت جعلی خود می‌اندازد.

وی اضافه کرد: آنچه در این میان مورد توجه است واکنش و عملکرد رسانه‌های بین المللی و حتی رسانه‌های صهیونیستی است که از صحنه‌های جنایات خود تصویربرداری و با وقاحت تمام آن را در حجم گسترده‌‌ای منتشر می‌کنند.

بلوکات با اشاره به وقوع و شدت گرفتن این حوادث در آستانه مذاکرات ایران و1+5 تصریح کرد: شدت گرفتن حملات به مسجدالقصی درآستانه مذاکرات هسته‌ای ایران اتفاقی نبوده است و یکی از اهداف رژیم صهیونیستی انحراف اذهان عمومی در سطح بین‌الملل از سمت و سوی نتیجه مذاکرات ایران و1+5 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار