معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 با تاکید بر ساماندهی میدان انقلاب از حذف بالغ بر 30المان شهری زائد از نمای شهری این میدان خبر داد.

 افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر تصریح کرد:‌به منظور ساماندهی میدان انقلاب بیش از 30المان شهری زائد در این میدان جمع آوری شده، حذف زوائد فیزیکی نرده‌های اضافی، سایبان‌ها و تابلوهای فرسوده، چراغ‌ها و پایه‌های فرسوده،  حذف اتاقک های برق، جمع آوری کیوسک‌های شرکت واحد در ضلع شرقی میدان و... از اقداماتی است که به تازگی انجام شده است.
 
وی در خصوص محل استراحتگاه مسافران در میدان انقلاب افزود:‌ دو کارگاه مترو در میدان انقلاب جمع‌آوری و محل مربوطه آسفالت شده، باکس‌های گل و محل استراحتگاه و توقف‌گاه برای مسافران نیز جانمایی شده است.

خدامی اظهار کرد:‌ از دیگر اقدامات رنگ آمیزی جدول طول میدان و برداشتن پل عابر پیاده از ابتدای خیابان کارگر در جنوب میدان انقلاب است.
 
معاون امور شهری و محیط زیست ادامه داد:‌قرار است تا جداره‌های میدان انقلاب ساختمان ها و تابلوهای قدیمی و فرسوده اطراف این میدان نیز ترمیم و نوسازی شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: ساماندهی میادین اصلی منطقه از جمله ولیعصر (عج) و هفت تیر که در سال‌های اخیر در دست مترو بوده است، با تحویل این میادین کار نوسازی، ساماندهی و زیباسازی آن‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: المان ، احداث ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار