رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های مردمی از توسعه توانمندسازی اشتغال محور و کار‌آفرینی برای جامعه مددجویان و رونمایی از ابزارهای جدید جذب مشارکت‌های مردمی به منظور سهولت کار خیرین خبر داد.

محمد نصیری، رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های مردمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: گسترش مشارکت‌های مردمی در چند سال اخیر بسیار مثبت و روند رو به رشدی داشته است.

وی، مشارکت خیرین در کنار سازمان بهزیستی را بسیار مهم دانست و افزود: ابزارهای مختلفی برای جذب مشارکت‌های مردمی از جمله درگاه‌های اینترنتی پیامک راه‌اندازی می‌کنیم تا جلب مشارکت‌های مردمی رشد روز‌افزونی داشته باشد.

نصیری در خصوص تعامل با خیرین و تدوین تفاهم‌نامه مشترک با حوزه اصناف را یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان دانست و گفت: تأمین هفت هزار عینک جامعه هدف آمبلیویی و غربالگری چشم با صنف مربوطه است.

رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات خیریه اشتغال محور، کار‌آفرین را یکی از ارکان توانمندسازی سازمان دانست و تصریح کرد: الگوی توانمندسازی در جهت تأمین مسکن و بقیه امور بسیار مهم است، اما رکن مهم توانمندسازی اشتغال‌زایی است.

نصیری اشتغال‌زایی جامعه هدف مددجویان را یکی از کارهای در دست اقدام دانست و اظهار داشت: فرآیند آموزش، تأمین منابع، تأمین بازار مددجویان بسیار اهمیت دارد که در نظر داریم با مشارکت خیرین در این حوزه روند رو به رشدی داشته باشیم چرا که این امر پشتیبان محور است و امید است پشتیبانی چشمگیر خیرین را در این زمینه داشته باشیم.

نصیری خاطرنشان کرد: ابزارهای جدید تکنولوژی از جمله پیامک، اینترنت، موبایل را برای جذب مشارکت‌های مردمی به کار گرفته‌ایم تا خیرین به سهولت بتوانند در برنامه‌های سازمان مشارکت داشته باشند و از این ابزار در آینده‌آی نزدیک رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
برچسب ها: توسعه ، توانمندی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار