تعداد تماشاچیان حاضر در مسابقات قهرمانی موتورسواری با نام موتوجی‌پی به مرز2.5 میلیون نفر رسید که رقمی بی سابقه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، طبیعی است تماشاچیان مسابقات اتومبیرانی فرمول یک از تعداد تماشاچیان رقابت‌های موتور سواری با نام موتوجی‌پی بیشتر باشد اما طی سال‌های اخیر تعداد علاقمندان به این رشته ورزشی هم افزایش یافته به طوریکه در سال 2014 مجموعا دو میلیون و 473 هزار نفر از نزدیک 18 مرحله از این رقابت‌ها را از داخل پیست تماشا کردند که طی 14 سال گذشته بی سابقه بوده است جذاب ترین مسابقه موتوجی‌پی امسال در پیست برنو کشور جمهوری چک برگزار شد که 240 هزار و 695 هوادار به محل برگزاری مسابقه آمدند.
 
***والنتینو‌ روسی: سال 2014 برایم سرشار از افتخار بود
 
 والنتینو‌ روسی، موتور سوار ایتالیایی تیم یاماها با نزدیک شدن به هفته‌های آخر سال 2014 به تشریح عملکرد خود طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: پس از کسب 9 عنوان قهرمانی جهان فکر می‌کنم سال 2014 دوران طلایی زندگی حرفه‌ایم بود.
 
وی قرار داد خود با تیم یاماها را تا دو سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب حداقل تا پایان سال 2016 همراه این تیم می‌ماند.
 
روسی گفت: از عملکردم طی یک سال گذشته بسیار راضی و خوشحال هستم توازن بوجود آمده در فعالیت حرفه ایم بسیار مثبت و تاثیر گذار بود به نظرم سال 2014 یک دوران کلیدی برای تصمیم گیری ادامه فعالیت حرفه‌ای من بود.
 
والنتینو‌ روسی بهترین خاطره در سال 2014 را قهرمانی در مسابقات گراندپری‌ ایتالیا و مقابل چشم هزاران هوادار خود عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، تماشاچی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار