الحیات در مقاله‌ای نوشت دستان سیاستمداران و نظامیان اسرائیلی به خون زنان ، کودکان و سالخوردگان فلسطینی آغشته است و همه آبهای کره زمین نمی‌تواند جنایاتشان را پاک کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الحیات در مقاله ای به قلم "جهاد خازن" نوشت دو فلسطینی به یک کنیسه اسرائیلی در قدس حمله کردند و چهار نفر را کشتند و خودشان هم کشته شدند. 

اگر این دو جنگجو بودند یک تیربار ، بمب و مواد منفجره حمل می کردند اما این دو شهروندی بودند که جنایات اسرائیل اشغالگر را تحمل نکردند و علیه تروریسم اسرائیلی قیام کردند. 

در ادامه این مقاله آمده است دولت نتانیاهو مسئول کامل همه عملیات های استشهادی است که فلسطینیها مرتکب می شوند و همچنین وی مسئول همه جنایات تروریستی می دانم که ارتش اشغالگر و شهرک نشینان پست مرتکب می شوند.

 بنیامین نتانیاهو این جناتیکار جنگی  چه انتظاری دارد وقتی هر روز یک فلسطینی براثر تیراندازی این اشغالگر کشته می شود و شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت ارتش نئو نازی (نیروهای نظامی صهیونیستی ) حرم شریف را آلوده می کنند و سعی دارند در سومین حرم شریف نماز بخوانند. 

کوه هیکل (جبل الهیکل ) بدعت ، خرافات و یا دروغی است که در سرزمین ما هیچ اثری از آن نیست.  این موضوع هیکل فقط در برخی خرافات نوشته شده است تا سرزمینی را از صاحبانشان بدزدند. 

در ادامه این مقاله آمده است "اویگدور لیبرمن" از ادامه شهرکسازی در قدس عربی حمایت می کند و با تشکیل کشور فلسطینی مخالف است. بسیار خوب من با  اسرائیل مخالفم  پس از آنکه راه حل تشکیل دو کشور و تشکیل کشور مستقل فلسطینی را در فقط 22 درصد از سرزمین تاریخی فلسطین پذیرفتم. همواره  با اسرائیل به شیوه خودم یعنی تحریم مخالفت می کنم حتی اگر کشور فلسطین تشکیل شود زیرا من مخالف قتل هستم حتی اگر قاتلانی از نوع اعضای دولت اسرائیل را هدف قرار دهند و به قتل برسانند.
در ادامه این مقاله آمده است نتانیاهو گفت اسرائیل قاطعانه به حمله به کنیسه پاسخ می دهد.آیا این بدین معنی است که 507 کودک فلسطینی دیگر را می کشد؟ وی محمود عباس را به تحریک فلسطینیها   متهم می کند. در حالیکه تنها تحریک کننده منبعش جنایتکاران جنگی در دولت اشغالگر ، قاتل و ویرانگر هستند. 

اینها سبب آغاز انتفاضه سوم شدند. پس از اینکه صبر آنها (فلسطینیها ) لبریز شد و هر روز اسرائیل  علیه کوچک و بزرگ جنایت می کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین به دادگاه کیفری بین المللی برود تا ببینیم چه کسی جناتیکار و چه کسی قربانی است. اسرائیل با الحاق فلسطین به این دادگاه مخالف است و با دادخواهی فلسطینیها از قضات بین المللی نیز مخالف  است  و از نفوذ آمریکا استفاده می کند تا مانع مراجعه  تشکیلات خود گردان فلسطین به دادگاه بین المللی شود. اگر اسرائیل بی گناه بود، مخالفت نمی کرد و دولت آمریکا از آن حمایت نمی کرد. دستان سیاستمداران و نظامیان اسرائیلی  به خون زنان ، کودکان و سالخوردگان آغشته است و همه آبهای کره زمین نمی تواند جنایاتشان را پاک کند.

جنایت اسرائیل به حدی رسید که دانشجویان آمریکا در محوطه هر دانشگاهی جمعیتهای ضد اسرائیل اشغالگر تشکیل دادند و شنیدم شمولی بوتیک یک خاخام یهودی خواستار حمایت از اسرائیل در محوطه دانشگاههای آمریکا شد.

 هر کس از اسرائیل دفاع می کند مثل دولت اسرائیل حامی تروریسم است. هر کس از اسرائیل دفاع می کند کاری نمی کند جز اینکه خودش را به همراه جنایتکاران جنگی فاشیستی که نامشان را دولت گذاشتند، محکوم می کند.
این زمینها همه متعلق به فلسطینیها است و خرافات نمی تواند دولتساز باشد بلکه فقط تروریسم می سازد. بار دیگر می گویم  فقط دولت اسرائیل مسول انتفاضه سوم است ، پس از آنکه همه راهها را به روی ملت مبارز بست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار