سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در خصوص آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری گفت: زمان برگزاری مسابقات به دلیل شرایط آب و هوایی به هیچ عنوان مناسب نبود.

سید مصطفی سید رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولین برگزاری مسابقات لیگ به مناسب بودن زمان برگزاری مسابقات و شرایط بد آب و هوایی اصلا توجهی نداشتند در صورتیکه تمام کشور‌ها با توجه به سال میلادی و فصل دوچرخه سواری مسابقات خود را برگزار می‌کنند تا رکاب زنانشان بتوانند در ماه‌های آبان، آذر و دی بتوانند بدن‌سازی‌های خودشان را  برگزار کنند.

وی در ادامه افزود: تاخیر در برگزاری مسابقات سبب می‌شود که تیم‌ها با توجه به آب و هوای سرد از نظر رکوردی افت داشته باشند.
 
وی در خصوص عملکرد تیم‌های  که در این مرحله شرکت کرده بودند و تایم‌هایی که از خود بر جای گذاشتند اظهار کرد:مرحله آخر همیشه به دلیل جایگاه تیم‌ها در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است اما در کل تیم‌ها رکورد‌های خوبی را با توجه به شرایط از خود بر جای گذاشتند و تیم ما نیز با توجه به اینکه از مهر ماه در تور اندونزی شرکت داشتیم و از یک شرایط بدنی خوب برخوردار بودیم رکورد دور قبل را توانستیم تکرار کنیم.
 
 سید رضایی در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌ةای داوری دور قبل در این مرحله تاثیر داشته است یا خیر خاطر نشان کرد: وقتی در جایی نظم حکم فرما نباشد همیشه حاشیه وجود دارد، زیرا گاهی داوری‌ها یک سری افراد خاص کشیده می‌شود و اگر به نفع آن‌ها باشد قانون کاملا می‌تواند تغییر کند اما اگر همان قضیه برای تیم‌هایی مثل ما باشد باید همه چیز طبق قوانین فدراسیون جهانی پیش رود.
 
سرمربی تیم پیشگامان‌ در ارتباط با رای کمیته انضباطی برای حاشیه‌های داوری مرحله دوم گفت: مسئولین برگزاری باید جوری مسابقات را برگزار کنند که به ورزشکاران و تیم‌ها فشار نیاید و این فشار سبب شود که حرف‌هایی را بزند حاشیه‌ای را ایجاد کنند که به حکم تعلیق یا تشکیل کمیته انضباطی برسد، خدا رو شکر من را فقط برای اینکه به دیگران تذکر نداده شود و کمیته انضباطی دعوت کردند و گر نه مشکل خاصی در این مسئله نبود.
 
وی در ارتباط با مرحله‌ ای دوم لیگ جاده اظهار داشت: لیگ جاده در اراک پیگیری شد که متاسفانه در بدترین شرایط آب و هوایی  بود و میانگین هوا به منفی دو درجه رسید و سبب شد اکثر ورزشکاران دچار سرماخوردگی شوند و تیم‌ ما  نیز به دلیل حضور در تور اندونزی و خشکی نتوانست خوب کار کند و از پتروشیمی عقب افتاد اما همه‌ی تلاش ما این است که در مرحله‌ی آخر بتوانیم مقام اولی بخش جاده را نیز به خود اختصاص دهیم.
 
سید رضایی در ارتباط با انتخاب ابوحیدری‌ به عنوان سرمربی پیست و اینکه آیا می‌تواند به رکاب زنان تا مسابقات آسیایی کمک کند یا خیر خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام رکاب زنان ما خود به عنوان مربی می‌توانند کار کند و یک مربی نمی‌تواند در کوتاه مدت به آن‌ها کمک کند اما باید برنامه خوب قطعا می‌توانند یک نتیجه خوب را کسب کنند و ابوحیدری با توجه به تجربیاتی که دارد بهترین گزینه برای رکاب زنان ما است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، کویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار