مشاور عالی رئیس سازمان و دبیر شورای عالی فرهنگی از برگزاری جشنواره کتاب برتر همزمان در سراسر کشور که زمان ثبت نام از 29آبان شروع می‌شود خبر داد.

سید مهدی سید محمدی، مشاور عالی رئیس سازمان و دبیر شورای عالی فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌سازمان بهزیستی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی سهم خود را به عنوان یکی از متولیان اشاعه فرهنگ و با توجه به حوزه‌های متعدد فعالیت خود را با برنامه‌های مختلف ایفا می کند.
 
وی افزود: به منظور اشاعه فرهنگ کتاب کتاب خوانی و تاثیر کتاب در توانمند سازی افراد و نقش کلیدی کتاب در پیشگیری از انحرافات، جشنواره کتاب برتر برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.
 
سازمان بهزیستی به منظور حمایت از نویسندگان، فرهیختگان در حوزه فعالیت های اجتماعی جشنواره کتاب برتر را از فردا به مدت یک ماه و نیم تا تاریخ 3دی ماه برگزار می‌کند.

سید محمدی به محورهای اصلی این جشنواره اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت ها اعم از جسمی و ذهنی، حوزه  کودکان، حوزه توانمند سازی زنان و خانواده، رویکرد توانمند سازی در معلولان و کتاب هایی در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی که بعد از سال 90 منتشر کرده‌اند به جشنواره کتاب برتر ارسال کنند.
 
سید محمدی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره از فردا در روزنامه‌های کثیر الانتشار خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.behzisti.ir  در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار