بوئینگ درصدد تمدید مجوز فروش قطعات هواپیما به ایران است

گلف نیوز گزارش داد؛ در صورت تمدید مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5، شرکت هواپیمایی آمریکایی بوئینگ زمان فروش قطعات یدکی خود به ایران را تمدید خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری گلف‌نیوز، این شرکت که در ماه آوریل گواهینامه فروش قطعات یدکی به ایران برای هواپیماهای تجاری را توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا دریافت کرد، اکنون درصدد تمدید زمان فروش این قطعات در صورت تمدید توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 است.

بر اساس این گزارش، قرارداد مذکور در حال حاضر تا پایان سال جاری میلادی اعتبار دارد و در چارچوب توافق هسته‌ای موقت که در راستای اجرای آن بخشی از تحریم‌های ضد ایرانی لغو شده است، اجرایی شده است.

این در شرایطی است که احتمال تمدید مذاکرات هسته‌ای همزمان با نزدیک شدن زمان ضرب‌الاجل تعیین‌شده در تاریخ 24 نوامبر وجود دارد. بر اساس این، مارتی بنتروت، معاون رئیس مرکز فروش بین‌المللی بوئینگ در این‌باره می‌گوید: ما از دریافت مجوز تمدید قرارداد خود با مشتریان استقبال می‌کنیم. قطعات برخی هواپیماهای ایران بسیار کهنه هستتند و ارائه قطعات یدکی برای آنان بسیار مهم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار