با دستگيري جاعل حرفه اي توسط کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان "ايرانشهر" استان سيستان و بلوچستان ،12 گواهينامه جعلي و 6 مهر سازمان هاي دولتي کشف شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ "محمد دفتري" ساعاتي قبل در مصاحبه با خبرنگار ما در تشريح جزئيات دقيق اين خبر گفت: با توجه به کسب خبري مبني بر اينکه فردي به صورت گسترده در امر جعل گواهينامه و صدور مجوز ورود به اتباع بيگانه غير مجاز به داخل کشور فعاليت گسترده دارد، ماموران بررسي موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر افزود: کارآگاهان پليس در نتيجه پايش اطلاعاتي و انجام اقدامات گسترده تخصصي هويت فرد مورد نظر را شناسايي و طي يک عمليات هدفمند وي را در سطح شهر در حالي که با يک دستگاه خودرو زانتيا در حال تردد بود دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل کردند.

سرهنگ دفتري ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين فرد شش عدد انواع مهرهاي سازمان هاي دولتي و اشخاص حقوقي را که براي جعل گواهينامه و صدور مجوز جعلي براي ورود اتباع بيگانه غير مجاز به داخل کشور استفاده مي شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در تشريح ادامه جزئيات رسيدگي به اين پرونده گفت: کارآگاهان پليس در ادامه عمليات با هماهنگي مراجع قضائي در بازرسي از منزل اين متهم تعداد 12 عدد گواهينامه جعلي، سه عدد کيس مسروقه که براي امور جعل از آن استفاده مي شد به همراه سه قبضه سلاح جنگي و تعدادي مهمات مربوطه کشف کردند.

اين مقام انتظامي ضمن اشاره به اينکه متهم در تحقيقات تخصصي پليس، پس از مواجهه با مدارک جمع آوري شده توسط پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت، خاطرنشان کرد: وي در اين تحقيقات به جعل گواهينامه و صدور مجوز جعلي براي اتباع بيگانه غير مجاز اعتراف و در پايان تحقيقات به مراجع قضائي معرفي شد. 

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.