مرحله جدید ثبت نام حج عمره در کاروانهای استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد مدیرحج و زیارت استان گفت:مرحله اول ثبت نام عمره مفرده سال 93و94ازامروز29/8/93همزمان با12استان دیگر آغازو اولین پروازدرتاریخ 20/8/93واخرین 20/8/93خواهدبود.

شریفی افزود: متقاضیان برای اعزام به سرزمین وحی در سال 94-93 تا تکمیل گروهها از امروز فرصت دارند در دفاتر خدماتی زیارتی مجاز استان یزد یا به آدرس www.fakher.haj.ir ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: برای ثبت نام دارندگان اولویت های اسناد بانک ملت یک تا 350 و همچنین قبوض ودیعه گذاری بانک ملی مربوط به سنوات قبل از 5/1/1386 تنها به شرط تبدیل کردن به کارت های جدید امکان ثبت نام خواهند داشت.

شریفی ادامه داد: درصورت جای خالی اولویت 1 تا 400 در تاریخ چهارم آذرماه و از 1 تا 450 تا هشتم آذرماه و از اولویت 1تا 500 تا دوازدهم آذرماه متقاضیان می توانند برای اعزام به عمره در کاروانها ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: این ثبت نام برای اعزام متقاضیان به سرزمین وحی از بیستم آذر ماه 93 لغایت بیستم اسفند 93 و مرحله دوم گروههای اعزامی از بیست و یکم اسفند ماه 93 لغایت بیست وهفتم خردادماه 94 خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: اعلام جزئیات گروه های مرحله دوم، به همراه ضوابط و شرایط ثبت نام مربوطه از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

داشتن گذرنامه معتبر با حداقل هفت ماه اعتبار از تاریخ پرواز الزامیست.

شریفی زارچی ادامه داد:56گروه باظرفیت هشت هزاروسیصد وشش نفرکه دراین چندماه اعزام می شوندپیش بینی شده درمرحله اول 23میلیون ششصدوهفتادوچهارهزارریال تا26میلیون وپانصدهزارریال است.

وی افزود :افرادی که دارای فیش بانک ملی ازتاریخ 5/1/86 به قبل هستند وفیش های خود رابه 800هزارتومانی تبدیل کرده اند شامل این ثبت نام می شوند.

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: آغاز ، ثبت نام ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.