المانیتور از قول منبعی که وی را یک مقام ایرانی معرفی کرد به گمانه‌زنی درباره دلیل خبر ادعایی لغو پرواز وزیر خارجه کشورمان به تهران در روز جمعه پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، منبعی که المانیتور وی را یک مقام ایرانی معرفی کرده در گفت‌وگو با این پایگاه خبری مدعی شده که بلیط هواپیمای سفر ظریف به تهران هم آماده بوده اما بعداً لغو شده است. به گفته وی، این امر می‌تواند به این معنی باشد که راه حل‌های ارائه شده یا هنوز به اندازه کافی برای آوردن آنها به تهران جذاب نیستند و یا آنکه این راه حل‌ها آنقدر خوب هستند که هنوز باید ماند و سعی کرد آنها را بهتر کرد.

این منبع همچنین مدعی شده در صورتی که توافق نزدیک به نظر برسد، ظریف هنوز ممکن است تصمیم بگیرد سفری فوری به تهران انجام دهد.

برخی رسانه‌ها روز جمعه خبری مبنی بر پرواز وزیر خارجه ایران به تهران برای رایزنی درباره مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 منتشر کردند، اما به فاصله کوتاهی پس از آن گزارش دادند وی در وین می‌ماند.

پیش از این محمد جواد ظریف در واکنش به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها در خصوص سفر احتمالی به تهران برای مشورت گفت: بحث‌های مهمی این چند روز مطرح شد ولی پیشنهاد قابل توجهی نبوده است که به تهران ببرم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار