مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: شمارش معکوس در وین؛ 2 روز تا پایان ضرب‌الاجل/ از ابتكارات متعدد تيم مذاكره كننده ايرانی در مذاکرات تا به جنبش افتادن وزرای خارجه در وین ، مهم‌ترین دفاع از انقلاب پاسداری از اصول ولایت فقیه است ، آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/1/2759065_932.jpg

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها با یک اتفاق سیاسی در کشورشان ثبات شخصیتی‌شان دچار اشکال شده است و درست در شرایطی که مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت و مطلوبی بود آن‌ها به زمین خوردند.

پنجمین روز مذاکرات هسته‌ای؛ دیدار معاونین وزیر خارجه ایران با همتایان روس ساعت 11 به وقت وین/ دیدار سه جانبه معاونین ظریف با برنز و اشمیت ساعت 12 به وقت وین

 معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه، آمریکا و هماهنگ کننده 1+5 به ترتیب ساعت 11 و 12 به وقت وین طی نشست‌های دوجانبه و سه جانبه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

رسالت جمهوری اسلامی ایران حفظ ثبات و امنیت در منطقه است/ لزوم همکاری همه کشورها در مقابله با پدیده شوم تروریسم
 وزیر دادگستری کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه قبرس، گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به رسالت خود به عنوان نگاهبان ثبات و امنیت در منطقه، همواره از کشورهایی که در خط اول مقابله با تروریسم و گروه‌های افراطی نظیر داعش و جبهه النصره ایستاده‌اند حمایت می‌کند.

شمارش معکوس در وین؛ 2 روز تا پایان ضرب‌الاجل/ از ابتكارات متعدد تيم مذاكره كننده ايرانی در مذاکرات تا به جنبش افتادن وزرای خارجه در وین

 روز چهارم مذاکرات با برگزاری دیدارهای چون نشست دوجانبه عراقچی و هیئت چینی، دیدار ظریف با همتایان فرانوسوی و انگلیسی ، نماینده آلمان و... به پایان رسید.

"کتیبه استکبارستیزی" در سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد
"کتیبه استکبار ستیزی به مناسبت هفته بسیج با حضور رؤسای سازمان‌های بسیج دانشجویی و بسیج طلبه در سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد.

دیدار ظریف با کورتس در حال برگزاری است
 در پنجمین روز مذاکرات هسته‌ای دیدار وزرای خارجه ایران و اتریش در حال برگزاری است.

مهم‌ترین دفاع از انقلاب پاسداری از اصول ولایت فقیه است

 مسئول روحانیون و طلاب کشور با بیان اینکه مهم‌ترین دفاع از انقلاب پاسداری از اصول ولایت فقیه است، گفت: دانشجویان باید نسبت به ولایت حرف شنوی داشته و برای ترویج این اصل در نظام بکوشند.

وسعت رزمایش ولایت 93 بیش از ولایت 91 است/ تعدد سلاح‌ها، شناورهای سطحی، زیرسطحی و استفاده از "اژدر"
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وسعت رزمایش ولایت 93 بیش از رزمایش ولایت 91 است و سلاح‌ها و تجهیزات گوناگونی در این رزمایش استفاده می‌شود.

قانونی بودن مصوبه سازمان ثبت اسناد درباره شرایط هیات‌مدیره و بازرسان شرکت‌ها

 هیات تخصصی اقتصادی، مالی و اصناف دیوان عدالت اداری، مصوبه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که طی آن تکالیفی برای رییس، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسان شرکت‌های تجاری مقرر شده است، را قانونی دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار