تیم میثاق تهران موفق شد در هفته یازدهم تیم مس سونگون صدرنشین مسابقات را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران پس از پیروزی ارزشمند مقابل تیم صدر جدولی مس سونگون ورزقان به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموع بازی خوبی بود اما در ۵-۶ دقیقه ابتدای بازی خوب و متمرکز نبودیم. چرا که هم با تیم خوبی مثل مس روبرو می شدیم که صدرنشین لیگ است و با اعتماد به نفس پای به مسابقه گذاشته بود. از طرف دیگر به این دلیل که در ابتدای فصل تمرینات پیش فصل خوبی نداشتیم، در تعطیلات لیگ فقط به تمرینات بدنی پرداختیم و در این بازی کمی خسته بودیم و در موارد تاکتیکی هنوز به سازگاری نرسیده بودیم.

 به هر صورت ما نیمه اول بازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و با کار گروهی خوب توانستیم دو گل بزنیم که این باعث تضعیف روحیه حریف شد. در نیمه دوم روی یک غفلت یک گل دریافت کردیم و وقتی اختلاف به یک رسید کار دوباره سخت شد چون تیم مس از نظر روانی فقط به برد و صدرنشینی فکر می کرد.
 
وی افزود: همه شرایط تیم میثاق را می دانند و در جریانند که از نظر شرايطي آماده حضور در لیگ برتر نیستیم اما با وجود این شرایط توانستیم مدیریت بازی را در دست بگیریم. در دقایق پایانی هم هر دو تیم ۵ خطا شدند و کمی محتاطانه تر بازی کردیم و تیم مس از سیستم پاورپلی استفاده کرد و بسیار جنگنده برای گل تساوی تلاش کرد اما در نهایت توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.
 
لك در ادامه بيان داشت: با توجه به بضاعتی که داریم و کیفیت امکاناتمان بازی خوبی ارائه دادیم و از بازیکنان تیم راضی ام. برد مثابل تیم صدر جدول می تواند نکته مثبتی برای تیم ما باشد که به لیگ با دید تازه ای نگاه کنیم و مدیریت هم شیوه کارش را تغییر دهد و برنامه بهتری تنظیم کند تا ما برای روزهای آینده امیدوار باشیم. چون فعلا شرایط خوب و برنامه ریزی مناسبی نداریم واگر این نکته رفع و رجوع شود می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
 
سرمربی میثاق تهران در خصوص تیم مس سونگون گفت : تیم مس تیم خوبی بود که با انضباط و کیفیت بالایی ظاهر شد و در نقش یک رقیب دشوار برای ما بود از نظر روح و روانی عالی بودند و چون چند سال است که شاکله تیم حفظ شده، به خوبی هماهنگ بودند و بی نقص فوتسال بازی می کردند.
 
از نظر داوری هم عملکرد خوب بود اما در زمانی که دو تیم پنج خطا بودند در دقیقه های پایانی می توانستیم یک پنالتی دوم بگیریم ولی داور بازی این خطا را اعلام نکرد همچنین در صحنه ای دیگر که من آن را ندیدم هم گویا داور بایستی خطای هند بازیکن ما را می گرفته و تیم مس هم به یک پنالتی دست می  یافته است که داور بازی آن را هم اعلام نکرده اما در مجموع بازی خوب همراه با داوری خوب را شاهد بودیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لک ، میثاق ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار