سال ۲۰۱۳ در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب در حدود ۴۸/۱۴ میلیارد دلار از تراکنش های مسترکارت و ویزا به چهار شرکت اختصاص داشته است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیلسون ریپورت، چهار صادرکننده برتر،  سیلو (Cielo)، رد (Rede)، ویزا آرژانتینا (Visa Argantina) و بانکو بیلبائو ویسکایا آرخنتاریا (BBVA) در مجموع 73 درصد از تراکنش های آمریکای لاتین را پردازش کرده اند و صادرکننده های کارت های اعتباری، 16 کشور این ناحیه فهرستی را تشکیل داده اند که مکزیک در صدر 5 کشور برتر قرار دارد. در این میان  بانکو بیلبائو (BBVA)، سهم بیشتری در مکزیک، کلمبیا و ونزوئلا دارد؛ سانتاندر (Santander) بازار قابل توجهی در برزیل، آرژانتین و مکزیک دارد و الاون (Elavon) نیز تامین کننده برتر کارت های بانکی در پورتوریکو و برزیل می باشد.

علاوه بر تراکنش های ویزا و مسترکارت، سایر صادر کننده ها در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب 4/303 میلیون تراکنش به خود اختصاص داده اند که توسط امریکن اکسپرس، دینرز کلاب، دیسکاور و کارت های اعتباری محلی اداره می شود.

 در سال گذشته حجم خرید های انجام شده توسط این کارت ها 36/16 میلیارد دلار بوده است. سیلو(Cielo)  بزرگترین ارائه کننده کارت اعتباری در این ناحیه، 75 درصد از کسب و کار را به خود اختصاص داده است.

 تراکنش های بدهی محلی از برندهایی شامل Redcompra، Clave، Sodexo، Infonet،Evertec  و Multilink شامل رده بندی ویزا کارت و مسترکارت نمی شوند و حجم خرید انجام شده توسط این برندهای کارت 78/8 میلیارد دلار و در طی 5/213 میلیون تراکنش انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار