برترین‌های مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، وجود استعدادهای فراوان در رده‌ سنی نوجوانان فرصت بسیار خوبی ایجاد کرده که هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با هدف شکوفایی این استعدادها و شناخت چهره‌های آینده‌دار رزمی قم در رشته کیک بوکسینگ، اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی کنند.

بر همین اساس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی قم کرد، رقابت‌هایی که در چهار رده سنی برنامه‌ریزی و برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن برای کسب عناوین برتر در رده سنی نوجوانان در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طبق برنامه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم رقابت مدعیان کسب عنوان قهرمانی در اوزان مختلف این دوره از رقابت‌ها که با حضور 230 کیک بوکسینگ‌کار برگزار شد در وزن‌های منهای 30، 35، 40، 45، 50، 55، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برای برگزاری مطلوب و بهتر مسابقات امسال کیک بوکسینگ قهرمانی نوجوانان قم از تمام باشگاه‌های فعال این رشته از نقاط مختلف استان قم دعوت به عمل آورده و در مجموع استقبال قابل توجهی از این مسابقات صورت گرفته بود.

رقابت مدعیان اوزان مختلف از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی نوجوانان استان قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی جواد‌الائمه(ع) منطقه نیروگاه برگزار شد و سرانجام برترین‌های بخش انفرادی در هشت وزن این دوره معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برتر اوزان مختلف در حالی مشخص شدند که در وزن منهای 30 کیلوگرم محمدعلی مرادی با عبور از سد دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه در وزن منهای 35 کیلوگرم بهترین مبارز حسن عموحسینی بود که با غلبه بر تمام حریفان به مقام نخست نائل شد.

در وزن منهای 40 کیلوگرم مسابقات کیک بوکسینگ رده سنی نوجوانان قم بعد از جدال نزدیک و دیدنی بین مدعیان این وزن سرانجام علیرضا اکبری‌یکتا دیگر حریفان را کنار زد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، در حالی که در وزن منهای 45 کیلوگرم محمد مشهدی در جایگاه نخست ایستاد.

همچنین در وزن منهای 50 کیلوگرم این دوره از پیکارها علیرضا قنبری با شکست همه رقیبان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه در وزن منهای 55 کیلوگرم این مسابقات حمیدرضا جعفری توانست حریفان را شکست داده و قهرمان شود.

در وزن منهای 70 کیلوگرم رقابت‌های کیک بوکسینگ رده سنی نوجوانان قهرمانی استان قم جام آدیس‌نایک، اسماعیل حسینی به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد، در حالی که در وزن به اضافه 70 کیلوگرم این دوره از پیکارها عنوان قهرمانی به علیرضا فرکی رسید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.