اپل با همکاری PRODUCT)RED)، درآمد دو هفته بعدی خود را به صندوق مبارزه با ایدز خواهد داد. اگر شما امروز App Store را باز کرده باشید متوجه شده‌اید که تمام آیکون‌های آن به رنگ قرمز تبدیل شده است همچنین با خیلی از Top Apps که به آیکون ورزشی قرمز رنگ درآمده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت اپل در پی یک حرکت بزرگ در بزرگداشت روز جهانی ایدز است. این شرکت با همکاری PRODUCT)RED)، درآمد دو هفته بعدی خود را به صندوق مبارزه با ایدز خواهد داد. اگر شما امروز App Store را باز کرده باشید متوجه شده اید که تمام آیکون های ان به رنگ قرمز تبدیل شده است همچنین با خیلی از Top Apps که به آیکون ورزشی قرمز رنگ در آمده است.

این تنها یک اثر بصری نیست بلکه برنامه ها محتوای ورزشی هم پیدا کرده اند برای مثال بازی مشهور 'Monument Valley' یک سطح جدید به بازی خود اضافه کرده است که باید آن را خریداری کنید و تمام هزینه اش تا 7 نوامبر به موسسه خیریه تعلق خواهد گرفت.



دیگر از آن شرکت اپل کارهای خاصی را برای روز جهانی مبارزه با ایدز یا همان روز سیاه برنامه ریزی کرده است. وقتی شما در 28 نوامبر special (PRODUCT)RED gift card را از شرکت اپل برای خرید محصولاتش خریداری و دریافت می کنید شرکت اپل یک کمک مالی هم برای خرید شما ایجاد می کند. در 1 دسامبر هر محصولی که توسط شرکت اپل به فروش می رسد صرف کمک مالی به صندوق مبارزه با ایدز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


گزارش از حسین جاهدی

برچسب ها: اپل ، کمک ، مالی ، ایدز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار