"کاسه ساز" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"اصغر کپک" با نام "ناصر پاپتی" نوروز 94 با سریال قورباغه و قناری به تلویزیون می‌آید + تصاویر

حبیب الله کاسه ساز گفت: تا کنون 60 درصد تصویر برداری سریال 10 قسمتی "قورباغه و قناری" انجام شده و تا دو ماه دیگر پایان می پذیرد

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده‌ی سینما و تلویزیون و سریال قورباغه و قناری در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون پیرامون سریال جدیدش گفت: سریال قورباغه و قناری به کارگردانی مهدی فخیم زاده در 10 قسمت با محوریت پلیس مواد مخدر  در مرحله‌ی تصویر برداری است.

وی در ادامه افزود: سه ماه پیش این سریال کلید خورد و تا کنون 60 درصد تصویر برداری آن انجام شده است. پیش بینی می‌کنیم حداکثر تا دو ماه دیگر به طور کامل به اتمام برسد.

تهیه کننده‌ی فیلم "اخراجی‌ها" در خصوص مضمون این فیلم اظهار داشت: سریال "قورباغه و قناری" با درون مایه ای طنز معضل اعتیاد در جامعه را مطرح می کند و مهدی فخیم زاده در دو نقش ناصر پاپتی و سرهنگ نصر الهی بازی می‌کند.

وی ادامه داد: این سریال در لوکیشن های مختلف خانه‌ی ناصر، خانه‌ی جناب سرهنگ، زندان و ستاد مبارزه با مواد مخدر که توسط طراحان دکور ساخته شده است گرفته  می‌شود. نقش اصلی فیلم ناصر پاپتی است و حبیب دهقان نسب،شقایق فراهانی ،فریبا کوثری بیوک میرزایی و محمد صادقی از دیگر بازیگران این مجموعه می‌باشند.

کاسه ساز در پایان گفت:به دلیل قصه ی طنزی که این سریال دارد برای پخش در ایام نوروز 94 تهیه می شود .متاسفانه در سینما و تلویزیون ما آن طور که باید و شاید روی موضوع اعتیاد کار نمی شود و ما سعی کرده ایم در قالبی جذاب  و تاثیر گذارخطرات این بلا ی خانمان سوز را به تصویر بکشیم من حتی در فیلم اخراجی ها هم به نوعی به این موضوع پرداخته‌ام و امیدواریم مخاطبان از مجموعه ی غورباغه و غناری لذت ببرند.



گفتنی است  در خلاصه داستان این سریال آمده :مرکز عملیات ویژه نیروی انتظامی باید عملیاتی فوق سری را به انجام رساند، عملیاتی که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. در طی این عملیات سرهنگ مقدم باید جای فردی به نام «ناصر پاپتی» در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریتی ویژه را به سر انجام رساند؛ ماموریتی که برای پلیس ار اهمیت خاصی برخوردار است.



شایان ذکر است؛ قورباغه و قناری بعد از خواب و بیدار و حس ششم سومین اثر فخیم زاده در ژانر پلیسی و مواد مخدر است.











انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار