چهارمین دوره مسابقات تیراندازی آزاد زمستانی سلاح‌های بادی در دو رشته تفنگ و تپانچه در سه مرحله برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  این رقابت‌ها با هدف توسعه و تعمیم ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصت مناسبی برای حضور علاقمندان این رشته در عرصه رقابت‌های ورزشی و شناسایی استعداهای برتر به صورت آزاد  و در دو بخش آقایان و بانوان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش این مسابقات طی سه مرحله (اول – دوم  – نهائی) برگزار می‌شود، که در هر مرحله ورزشکاران در دو راند (دو مسابقه) جداگانه برای ثبت رکورد به رقابت می‌پردازند. به عبارت دیگر هر ورزشکار در یک روز ۲ بار خود را مورد محک قرار می‌دهد.

گفتنی است، براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات، رقابت سلاح‌های بادی زمستانی سال ۹۳، در دو مرحله مقدماتی و یک مرحله نهایی اجرا می‌شود و هر یک از ورزشکاران پس از ثبت امتیاز در دو مرحله مقدماتی، در مجموع بالاترین امتیازات (مرحله اول و دوم) اولویت بندی شده و نفرات منتخب بر حسب بالاترین رکورد به مرحله نهائی دعوت می‌شوند‌.

مرحله اول چهارمین دوره مسابقات تیراندازی آزاد زمستانی سلاح‌های بادی از نوزدهم  لغایت بیست و یکم آذر برگزار می‌شود.

 علاقمندان برای حضور در این مسابقات، می توانندبا توجه به شرایط و زمانبندی تعیین شده و مفاد و دستوالعمل نسبت به ثبت نام اینترنتی به آدرس www.regirissf.ir  اقدام نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار