غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در طول مسابقات دور مقدماتی لیگ برتر خود را برای حضور موفق در دیدارهای مرحله پلی اف آماده می‌کنیم.

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌اظهار داشت: در هفته چهارم مسابقات لیگ با تیم شهرداری زاهدان که دارای ترکیبی قدرتمند است بازی داریم.

والیبالیست‌های این تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و از نظر سطح فنی در شرایط خوبی قرار دارند با توجه به آن که حدود 50 الی60 درصد از ترکیب این تیم بازیکنان فصل گذشته زاهدان هستند از هماهنگی خوبی دراجرای برنامه‌های تاکتیکی برخور دارند.

وی گفت: "جبار قوچان نژاد" سرمربی کهنه کار و با تجربه تیم شهرداری زاهدان به طور حتم برای بازی با ما برنامه‌های سطح بالایی را در دستور کار خود دارد، سعی می‌کنیم با تمام قوا مقابل آنها حاضر شویم، این امر در حالی است که آن‌ها از حق میزبانی برخوردارند، به طور حتم تماشاگران پر شور زاهدان با حضور در سالن شرایط را برایمان سخت خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: خوشبختانه وضعیت جسمی بازیکنان تیم مطلوب است، مصدومان همان بازیکنان گذشته هستند که زیر نظر "سیامک افروزی" پزشک تیم وضعیتشان بهتر شده است،‌"آرمین تشکری" از آن دسته آسیب دیده‌های تیم بود که خوشبختانه رو به بهبود است و می‌تواند برای ما در ترکیب تیم مقابل حریفان حضور داشته باشد.

مومنی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه هم تیم میزان خراسان و هم شهرداری زاهدان نتیجه بازی‌های هفته سوم خود را مقابل حریفان خود واگذار کرده‌اند در این هفته از انگیزه بالایی برای جبران شکست و کسب امتیاز مطلوب برخوردارند.

وی در خصوص رای صادره از سوی کمیته انضباطی و عدم برگزاری مسابقات لیگ در سالن مهران مشهد اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که ما باید مسابقاتمان را در سالن شهید بهشتی برگزار کنیم این در شرایطی است که کف پوش این سالن استاندارد نیست و بازیکنان تیم که اکثر آنها ملی پوش هستند در صورت تمرین در سالن شهید بهشتی مصدوم خواهند شد و این وضعیت به تیم ملی ضربه وارد می کند.

وی گفت: در این خصوص مسئولان باشگاه و فدراسیون باید به یک تعامل خوب و قطعی برسند در حیطه امتیازات من نیست که در این موارد دخالت کنم. من از نظر فنی به عنوان سرمربی در خصوص سالن شهید بهشتی صحبت کردم و حال مسئولان هستند که باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

وی گفت: علاوه بر غیر استاندارد بودن کف پوش سالن شهید بهشتی باید بگویم که تمای ساعات تمرین سالن شهید بهشتی به تیمهای هندبال، فوتسال و کشتی اختصاص یافته است. این مسئله ساعات بازی های لیگ را هم تحت شعاع قرار داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیب ، مسابقات ، دستور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار