تیم ملی والیبال ایران٬ به فنلاند رفت٬ آن‌ها راهی طولانی و سخت را در ۳۶ روز آینده پیش‌رو دارند. وضعیت جسمانی بازیکنان در تحمل این مسیر حرف اول را می‌زند وکار پزشک تیم حساس‌تر خواهد شد.

افروزی از شرایط والیبالیست‌ها می‌گویدسیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال برای نخستین بار است که خیالش از بابت ملی‌پوشان تا حدودی راحت است و در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه امسال تعداد بازیکنانی که مصدومیتشان نگران کننده باشد کمتر از سنوات قبل است و به حضور موفق با نفرات آماده و فنی امیدوار هستیم.

وی که از دقایق ابتدایی٬ آخرین جلسه توپی تیم ملی مدام در کنار غفور بود و وضعیتش را چک می‌کرد در مورد شرایط پشت‌خط زن تیم ملی گفت: متاسفانه در حال حاضر تنها نگرانی‌ام وضعیت امیر است. انگکشت کوچک دست چپش درتمرینات خصوصی که تعطیلات نوروز داشت آسیب دیده است و مدت زمان زیادی برای رفع این مشکل وقت صرف برد خوشبختانه الآن شرایط خوبی دارد تمام تلاشم را می‌کنم تا وی به بازی‌ّهای لیگ جهانی در اوج سلامت برسد.

حمزه زرینی دیگر ملی‌پوش والیبال ایران سال گذشته به خاطرعمل جراحی پا درتیم ملی حضور نداشت٬ ولی امسال نامش در لیست 25 نفره‌ای که برای فدراسیون جهانی ارسال شده بود٬‌ قرار گرفت افروزی در مورد وضعیت وی اظهارداشت: از روند رو به رشد حمزه و بهبود وضعیت پاهایش راضی هستم وی به خوبی و بدون ترس می‌پرد ولی حضورش در ترکیب اصلی بازی‌های لیگ جهانی بستگی به نظر کواچ دارد. محمد موسوی عراقی که بعضی وقت‌ها احساس پا درد داشت هم زیر نظر است خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشته است.

افروزی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما سلامت بازیکنان را مدیون بازی‌های لیگ هستیم در سال گذشته شرایط مسابقات باشگاهی به گونه‌ای بود که فقط هفته‌ای یک بازی انجام می‌شد و به همین خاطر فشار زیادی به بازیکنان وارد نشد و آن‌ها فرصت ریکاوری و رسیدگی به مصدومیت‌هایشان را پیدا کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار