مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه12، از انتقال 30واحد نبات و نقل ریزی در بازار بزرگ تهران خبر داد.

علیرضا محمد نژاد مدیر اداره ساماندهی شهرداری تهران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌انتقال 30واحد نبات و نقل ریزی در بازار تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12قرار دارد.

وی ادامه داد:‌این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در بازار بزرگ تهران در دست اجرا است.

محمد نژاد اظهار داشت:‌در این طرح  30واحد صنف نبات و نقل ریزی با مشارکت و همکاری معاونت امور شهری و فضای سبز، اداره ساماندهی شرکت ساماندهی شهر تهران، اتحادیه صنف نبات ریزی و نقل ریزی به   خارج از بازار بزرگ تهران، بازار حضرتی، سرای گلشن، ارامنه و بلوار مولوی انتقال خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: انتقال 30واحد صنف نبات و نقل ریزی در بازار بزرگ تهران، برگزاری نشست‌های تخصصی هم اندیشی زمینه سازی انتقال صنف نبات و نقل ریزی، معرفی زمین مناسب با شرایط لازم صنف نبات و نقل ریزی از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز صنف نبات و نقل ریزی به آب مناسب با این صنف با انجام آزمایشهای مختلف و نمونه گیری‌های انجام تاکنون برای انتقال صنف نبات و نقل ریزی به شهرداری منطقه 12معرفی نشده است.

 
به محض معرفی زمین و تکمیل عملیات عمرانی، صنف نبات و نقل و ریزی از بازار تهران انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: انتقال ، نبات ، نقل ، بازار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار