خوزه مورینیو‌ سرمربی باشگاه چلسی بر این باور است که هیچ تضمینی برای بقاء باشگاه چلسی درصدر جدول وجود ندارد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه چلسی‌ که در دومین سال هدایت خوزه مورینیو‌ ( مرحله  دوم ) هفته‌هاست در صدر جدول قرار دارد و با 6 امتیاز اختلاف با تیم دوم توانسته جایش را در صدر جدول تثبیت کند و در 12 بازی که انجام داده است تنها چهار امتیاز از دست داده است. اما خوزه مورینیو‌ سرمربی باشگاه چلسی نظر دیگری دارد و بر این باور است که این جایگاه تثبیت نشده نیست و هیچ تضمینی هم ندارد.
 
 وی در این خصوص گفت: رضایت و صدرنشینی‌ که هم اکنون ما از جایگاهمان داریم باعث نمی‌شود که ما ریسک کنیم، هم اکنون در این مقطع زمانی چیزی مشخص نیست اما در فوتبال باید ریسک کرد چرا که ؟ ریسک جزئی از فوتبال است. دیسک در یک دوره زمانی بد، مصدومیت، بدشانسی در مسابقات باعث ارتقا تیم‌های حریف می‌شود.
 
ما برابر شالکه 5 بر صفر پیروز شدیم اما در دقیقه 88 اول آزارد بی اهان می‌دوید، این یک تکامل واضح و آشکار است من فکر می‌کنم تیمی مانند ما هیچ وقت احساس خشنودی از جایگاهی که دارد را نمی‌کنیم.
 
خوزه مورینیو همچنین در خصوص شایعات حضور مسی در باشگاه چلسی گفت: این مسئله واقعاً خنده‌دار است و این مسئله به طور واضح و آشکار اشتباه است.
 
سرمربی 51 ساله پرتغالی چلسی در ادامه در این خصوص گفت: دنیای شما تغییر می‌کند چرا که دنیای همه‌ی ما دچار تغییراتی می‌شود و این کاملاً منطقی است که زنجیره اشتباهی در این میان رخ دهد.
 
برخی از مردم اخباری را انتشار می‌دهند که هیچ تصدیقی ندارد.
 
طوری معمولاً در خصوص شایعات صحبت می‌کنند که اغلب فکر می‌کنیم آنها حقیقت دارد در صورتی که به صورت واضح و آشکار هیچ کدام آنها حقیقت ندارد.
 
گفتنی است، باشگاه چلسی هم اکنون 6 امتیاز اختلاف در مجموع 12 هفته بازی که انجام داده است در صدر جدول قرار دارد و توانسته تا اندازه زیادی جایگاهش را تثبیت کند،‌ همچنین این تیم موفق شد در این هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر شالکه با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسد و تا اندازه زیادی جایگاهش را در صدر جدول لیگ قهرمانان تثبیت کند و یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، سرمربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار