نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که بانوان پیش از بسیاری فدراسیون های دیگر در کمیته های مختلف فدراسیون بسکتبال عضویت داشته اند.

فاطمه کرم زاده در حاشیه هفته آخر مرحله مقدماتی سوپرلیگ بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از اینکه تمام فدراسیون های دیگر در کمیته های آموزش و مربیان نماینده ای از بانوان داشته باشند ما در فدراسیون بسکتبال نماینده داشتیم. در حال حاضر هم زیبا عادلی دبیر کمیته آموزش فدراسیون است و در کمیته های داوران و مربیان یا حتی کمیته انضباطی فدراسیون بانوان حضور دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر بخش آقایان در قسمت بانوان فدراسیون هم کمیته های مجزایی داریم. متاسفانه بسیاری از دوستان پیشنهاداتی را مطرح می کنند اما در کارهای عملیاتی وارد نمی شوند. پیشکسوتان ما اگر بگویند که ایده ای داریم ما حتما آن کار را انجام می دهیم. من آماده این موضوع هستم و هر کسی کاری برای بسکتبال انجام دهد با کمال میل می پذیریم.

کرم زاده از اعتقاد خود به محمود مشحون رئیس فدراسیون گفت: من به مشحون اعتقاد دارم چون در بسکتبال برای همه حکم پدری دارد و قهرمان ملی بوده است. نمی توان منکر کارهای او برای بسکتبال شد. تا زمانی که وی باشد من هم در بخش بانوان هستم اما در غیر این صورت حتی اگر پیشنهادی هم از سوی شخص دیگری باشد، به اندازه کافی دینم را به بسکتبال انجام داده ام.

نایب رئیس بسکتبال بانوان تاکید کرد: من نه حاشیه ای دارم و نه سرو صدایی انجام می دهم. انتقادات را هم می پذیرم تا بهترین کار را انجام دهم. ضمن اینکه اگر شخص دیگری هم بیاید که بهتر کار کند ما منکر نمی شویم چون برای بسکتبال کار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار