آریایی نژاد گفت: با توجه به اینکه بررسی بودجه 94 در مجلس آغاز شده است نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان سعی دارند بتوانند مانند سال قبل بودجه‌ای متناسب با روند اجرای طرح تحول در این وزارتخانه محقق گردد.

دکتر احمد آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بررسی بودجه 94 در مجلس آغاز شده است نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان در تلاشند بتوانند بودجه‌ای مشابه سال 93 برای این حوزه در نظر بگیرند تا روند ادامه طرح تحول سلامت تداوم یابد.

وی گفت: حوزه سلامت چالش‌های زیادی دارد و ما می‌خواهیم در بودجه 94 این حوزه ضمن رسیدگی به ابعاد درمان و پیشگیری هزینه کمتری در بخش درمان صرف شود.

وی تصریح کرد: مجلس سعی دارد بستر مناسبی برای ادامه این طرح فراهم شود ضمن اینکه دغدغه مربوط به غفلت در حوزه بهداشت و پیشگیری نیز با بودجه 94 مرتفع گردد.

وی افزود: در سال جاری دغدغه‌های بخش درمان اجازه و مجال رسیدگی به بهداشت و پیشگیری را نداد و بسیاری از مشکلات این حوزه باقی ماند لذا امیدواریم ضمن تلاش مجلس دولت هم عزم خود را در جهت تحقق و اجرای طرح تحول و عدالت در سلامت در تمام کشور بخصوص شهرهای دورافتاده انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار