ابراهیمی نژاد، مدیر کل میراث کرمان از حضور اعضای شبکه‌ی " رای ایتالیا" در کرمان و تهیه عکس ، فیلم، مستند از آثار تاریخی استان خبرداد.

علی ابراهیمی نژاد، مدیر کل میراث کرمان در خصوص هیأت  رسانه‌ای از ایتالیا در کرمان در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت:یک هیأت رسانه‌ای از ایتالیا به منظور بازدید از آثار تاریخی استان و ضبط فیلم و عکس از آثار تاریخی وارد استان شدند.

ابراهیمی نژاد، ادامه داد: اعضای هیأت ایتالیایی از شبکه "یک یا رای" این کشور هستند که از مسئولان میراث استان خواسته ‌اند تا در زمینه بازدید و ضبط فیلم، عکس و ... از آثار تاریخی کرمان با آنان همکاری شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با خواسته هر گردشگری در چارچوب رعایت قوانین و حفظ اثر تاریخی احترام می گذاریم و با آنان همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: با اقلیت‌های رزتشتی استان نیز صحبت به عمل آمده است تا از آتشکده‌های آنان نیز توسط هیأت رسانه‌ای ایتالیا بازدید و ضبط فیلم، عکس و ...صورت بگیرد.

مدیر کل میراث کرمان افزود: در برنامه‌های اعضای شبکه "رای" ایتالیا بازدید از آتشکده زرتشتیان، باغ شاهزاده، بازارکرمان و ... به چشم می‌خورد. 

وی در پایان از مدت زمان ماندن آنان در کرمان گفت: بستگی به علاقمندی آنان دارد که چه مدت در استان کرمان بمانند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار