رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 از ترسیم تصاویر شهدا به منظور ارج نهادن به مقام شامخ آنان و نصب تابلوی دیوارکوب مزین به آن عزیزان در سطح منطقه خبر داد.

 محمدعلی شهرامی‌فر، رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر، افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا اقدام به ترسیم تصاویر شهید ورامینی، محمد فاضل، جمال میرامیرخانی، مجید بهبهانی بر روی دیوار واقع در خیابان کارگر مقابل پارک لاله انجام شده است.
 
وی خاطرنشان ساخت: در این راستا اقدام به اجرای طرح با استفاده از تکنیک نقاشی دیواری به متراژ 112 متر اقدام گردیده است.
 
رئیس اداره زیباسازی در خصوص اقدام به نصب تابلو دیوارکوب شهیدان ادامه داد: ساخت و نصب تابلوهای دیوارکوب در خیابان‌های معینی حدفاصل ولیعصر (عج) تا جمال‌زاده به نام شهید محمد بزمه و خیابان بهرام چوبین حدفاصل خیابان سپهبد قرنی تا ایران‌شهر به نام شهید شاهپور آذرفر اقدام و تاکنون جمعاً به تعداد 11 تابلو به نام آن دو شهید برگزار نصب شده است.
 
شهرامی‌فر تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و فضای داخل حیاط مدارس شامل رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها و سطل‌های زباله در مدارس دولتی در حد توان، رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعت‌های نصب شده در سطح منطقه و مدارس از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ترسیم ، نصب ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار