مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال در استان زنجان به ازای 7 واقعه ازدواج 1 واقعه طلاق رخ داده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت : نرخ ولادت در هشت ماهه  امسال ، برابر با 19 در هزار بوده ،به این معنا که در دوره زمانی ذکرشده به ازای هر هزار نفر جمعیت تعداد 19واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده است.

متوسلین با اشاره به آمار ولادت های رخ داه درهشت ماهه امسال افزود : تعداد 13هزارو 433واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده که آمار ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد : نرخ ولادت در هشت ماهه امسال ، برابر با 19 در هزار ،بوده است،به این معنا که در دوره زمانی ذکرشده به ازای هر هزار نفر جمعیت تعداد 19واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد : مادران واقع در گروه سنی 29-25 سال در نقاط شهری بیشترین فراوانی فرزند آوری را در هشت ماهه سالجاری با20.3 درصد از کل ولادتهای ثبتی به خود اختصاص داده اند.همچنین مادران واقع در گروه سنی 24-20 سال نقاط روستایی ، با 9.5 درصداز کل ولادتها بیشترین فراوانی فرزند آوری رادر مناطق روستایی به خود اختصاص داده اند.

متوسلین نرخ واقعه ازدواج در 8 ماهه امسال استان زنجان را برابر با 12.4 درهزار و نرخ واقعه طلاق استان در این دوره زمانی رابرابر با 1.75 اعلام و خاطر نشان کرد: نسبت ازدواج به طلاق استان در این دوره زمانی برابر با 7 است به این معنا که طی هشت ماهه امسال به ازای هر 7 ازدواج در استان،‌ تعداد یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: زنجان ، ازدواج ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.