مدیرفنی تیم ووشو شهرداری بندر عباس گفت: در بازی مقابل تیم دانشگاه آزاد که مدعی قهرمانی این دوره لیگ هست کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

علیرضا بهره من در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجودیکه‌ در صدر جدول گروه خودمان هستیم با توجه به اینکه تیم دانشگاه آزاد اکثر بازیکنان خوب تیم پرشین که دوره‌ قبل عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داده بود، را در ترکیب‌ خود دارد یکی از مدعیان قهرمانی این دوره لیگ محسوب می‌شود از همین رو در دیدار هفته چهارم مقابل این تیم کار بسیار سختی را پیش رو داریم .

وی ادامه داد: البته تیم شهرداری بندر عباس نیز با بازیکنان بومی و غیر بومی که در اختیار دارد و تمرینات خوبی که با توجه به توانمان داشتیم، با تمام قوا مقابل تیم دانشگاه آزاد ظاهر می‌شویم و امید داریم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی افزود: تیم شهرداری بندر عباس به دلیل اینکه ووشوکاران بومی و غیر بومی را در ترکیب خود دارد از پنجشنبه 6 آذرماه برای تالوکاران در بندر عباس اردو برگزار کرد که زیر نظر خودم ووشوکاران تمرین کردند و در بخش ساندا نیز در تهران اردو زدیم و هدایت سانداکاران نیز با صمد نجفی و محمد رضا بهره من بود.

بهره من گفت: در دیدار عصر پنجشنبه که هفته پنجم لیگ برتر محسوب می‌شود نیز به مصاف تیم عمران اریکه می رویم که با توجه به اینکه صبح همان روز با تیم دانشگاه آزاد دیدار برگزار کردیم، به طورحتم ووشوکاران برای بازی دوم خسته هستند و نمی‌توانند تمام توانایی خود را به کار بگیرند و همین موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد، اما امیدوارم بچه‌ها با انگیزه کافی و با تمام قوا به مصاف این تیم بروند و نتیجه رضایتبخش کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قهرمان ، عنوان ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار