عضو کمیته توزیع شیر مدارس کشور گفت: با انجام تشریفات قانونی در مناقصه‌ها، توزیع 72نوبت شیر در مدارس به جا مانده علاوه بر آن در مدارسی که وزارت بهداشت تعیین کرده شیرهای غنی شده توزیع خواهد شد.

پاپایی عضو کمیته توزیع شیر مدارس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به توزیع شیر در مدارس و تاخیر در برخی از مناطق کشور تامین 72 نوبت شیر مدارس،  افزود:‌توزیع شیر از زمان مقرر درمدارس 14استان کشور بین دانش آموزان صورت گرفت و در مناطق به جا مانده بعد از انجام تشریفات مناقصه دولتی با تامین 72نوبت شیر در مدارس توزیع می‌شود.
 
وی تصریح کرد:‌ در 13منطقه شهر تهران شیر توزیع شده و در مناطق باقی مانده به همین صورت شیر توزیع می شود.
 
پاپایی ادامه داد: بر اساس نظر و پیشنهاد وزارت بهداشت و مدارس تعیین شده در مناطق مختلف کشور شیر غنی شده با ویتامینD در مدارس توزیع خواهد شد.
 
وی اشاره کرد:‌ بودجه اختصاصی توزیع شیرهای غنی شده در مدارس از اعتبارات شیرهای توزیع شده در مدارس تامین نمی‌شود و مستلزم این است که بودجه اعتباری غیر از بودجه‌ای که برای توزیع شیر پیش بینی شده تخصیص داده شود تا مشکل توزیع شیر غنی شده در مدارس حل شود.

پاپایی خاطر نشان کرد: در صورتی که بودجه شیر غنی شده خارج از اعتبارات پیش بینی شده برای توزیع شیر در مدارس تامین شود آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد تا در کل مدارس کشور شیر غنی شده توزیع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، مدارس ، شیر ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
لطفا روغن پالم نداشته باشد