قهرمانان المپیک و جهان از مازندران به راهیان نور شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، با همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران تعدادی از قهرمانان المپیک، جهان و آسیایی از مازندران به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

این سفر به منظور یاد و خاطره شهدا و رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی انجام می شود، تعدادی از ورزشکاران به همراه چند مسئول استانی به این سفر معنوی اعزام شدند.

چهره هایی همچون جاسم دلاوری قهرمان بوکس، محمدرضا براری دارنده مدال برنز وزنه برداری جهان، جاسم دلاوری دارنده مدال بوکس آسیایی، مهدی طلوتی دارنده مدال بوکس آسیایی،عباس دباغی دارنده مدال آسیایی در رشته کشت، سید احمد محمدی دارنده مدال جهانی و آسیایی کشتی،مسعود حسن زاده دارنده مدال جودو آسیایی، سید صادق عابدی دارنده مدال برنز آسیایی در رشته شمشیربازی، جابرصادق زاده دارنده مدال طلای کشتی پهلوانی جهان و بهنام طیبی دارنده مدال جهانی و آسیایی در کشتی به عنوان ورزشکاران برگزیده مازندران در این سفر معنوی هستند.

با توجه به هماهنگی به عمل آمده با بهداد سلیمی، رضا یزدانی و ابراهیم تقی پور و تهیه بلیط رفت و برگشت برای این سه ورزشکار در آخرین لحظات این ورزشکاران بنا به دلایلی در مراسم بدرقه حضور نیافتند و در این سفر غیبت داشتند.

در این سفر دو روزه حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و حسینیان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز ورزشکاران مازندرانی را در این سفر معنوی همراهی می کنند.

ورزشکاران و ملی پوشان مازندرانی برای حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور دوازدهم آذر از ساعت 20 از طریق فرودگاه مهرآباد به صورت هوایی به آبادان اعزام می شوند.

به همین منظور مراسم بدرقه و همچنین مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در یادمان شهدای گمنام امام زاده یحیی ساری برگزار شد.

این گزارش حاکیست که مسئولان و ورزشکاران مازندرانی پس از پایان سفر دو روزه جمعه پانزدهم آذر از طریق فرودگاه اهواز راهی فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خواهند شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.