معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از اجرای طرح هم‌اندیشی محله ای در سرای محلات و فراهم سازی بستر مذاکرات اجتماع محور و مشارکت محلی در منطقه خبر داد.

سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با تلاش اداره مطالعات و با همکاری پژوهشگران محلات در تمام سرای محلات طرح هم اندیشی محله‌ای با موضوع افزایش مشارکت شهروندان در ابعاد همانند سرای محلات ورزش همگانی کاهش آلودگی زیست محیطی و افزایش فضای سبز عمودی اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری هم‌اندیشی محلات را فراهم سازی بسترهای لازم برای مذاکره و گفتگوهای اجتماع محور و مشارکتی پیرامون مسائل محلی برشمرد و افزود: این طرح در سطح محلات 10 گانه منطقه با حضور گروههای مردم نهاد شهروندان و مسئولان مدیریت شهری اجرا می‌شود و طی برگزاری ان از روشهای پژوهش مشارکتی اقدام‌محور بارش فکری میان اعضا و فنون تیمگیری استفاده می‌شود.

حسینی با اشاره به اهمیت نقش پژوهش در شناخت مسائل و رویدادهای تاریخی و مسائل اجتماعی خاطر نشان کرد: مجموعه تغییرات در طول تاریخ اهمیت پژوهش در زمینه مختلف را بیشتر نمایان می‌کند و برهمین اساس نتایج هم اندیشی‌ها به زودی در قالب برنامه اجرایی در اختیار سایر حوزه‌های مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار