آنخل دی‌ماریا، بازیکن باشگاه منچستریونایتد معتقد است از انتقالش از رئال مادرید به منچستریونایتد هیچ پشیمانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آنخل دی‌مادریا، بازیکن آرژانتینی باشگاه منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 59.7 میلیون پوند از باشگاه رئال مادرید به این تیم آمد در 5 بازی نخستش برای این تیم خوش درخشید و توانست 3 گل به ثمر برساند.
 
اما اخیراً مقابل باشگاه آرسنال نتوانست توفیقات لازم را به دست آورد و در یک تک به تک موقعیت 100 درصدی گل را از دست دهد. مسئله‌ای که باعث شد انتقادات زیادی به این بازیکن آرژانتینی روانه شود.
 
وی در این خصوص گفت: من هیچ نگرانی در خصوص عملکردم در این تیم ندارم و فکر می‌کنم در این تیم کارم را به درستی انجام داده‌ام. من برای گل‌زنی و کمک کردن در به ثمر رساندن گل کارم را به درستی انجام می‌دهم. تنها یک یا 2 بازی بود که من سطح همیشگی‌ام بازی نکردم. اما فکر می‌کنم این کاملاً طبیعی است، چون به هر حال من بازیکن جدیدی هستم و به شرایط جدید عادت ندارم. در واقع مسئله اینجاست که من از حضور در باشگاه منچستریونایتد بسیار خوشحالم و حضور در ترکیب این تیم برایم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، روزهای خوب من به همراه این تیم در راه است و خواهد آمد. این تیم روح بسیار خوبی دارد و من از حضور در آن لذت می‌برم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار