برخی بازیکنان ذوب آهن و پرسپولیس از رویارویی با یکدیگر در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دیدار پرسپولیس و ذوب آهن از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با شکست پرسپولیس و حذف این تیم پایتختی از جام حذفی همراه بود.

علی عسگر: خودمان هم اشتباه داشتیم

حمید علی عسگر پس از شکست دو بر یک مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی گفت:بازیکن پرسپولیس نباید اخراج می‌شد . داور خیلی راحت بازیکن ما را اخراج کرد آن هم بازیکنی که نباید اخراج می‌شد. توپ از سه متری به دست بازیکن ما برخورد کرد و اخراج شد.

وی گفت: ما نه فقط از بابت داوری ضرر کردیم بلکه خودمان هم اشتباه داشتیم.همه چیز مشخص است.چیزی برای انکار کردن نیست.در دو سه بازی اخیر این کارها را با پرسپولیس می‌کنند و نمی‌دانم قضیه چیست؟

وی ادامه داد: شکست ذوب آهن قطعی بود اما با اخراج اومانیا تمرکز تیم به هم ریخت. نباید این اتفاق می افتاد. ما روی همین به هم ریختگی بازی را واگذار کردیم.ما 10 نفره شدیم و حریف فشار می‌آورد.

اومانیا: توپ غیرارادی به دستم خورد/بازی حساسی را واگذار کردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تصمیم داور در دادن کارت زرد دوم به من به دلیل خطای هند نادرست بود.می‌خواستیم در این مسابقه پیروز شویم و راهی فینال شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

مایکل اومانیا گفت: در بازی بسیار حساسی نتیجه را واگذار کردیم. ما شایسته برد در این بازی و صعود به فینال بودیم . داور نباید به این آسانی اخراجم می کرد.

وی  در ادامه افزود: در این صحنه توپ به صورت غیرارادی به دستم برخورد کرد  که اخطار نداشت. من هیچ قصدی در هنگام هند نداشتم. داور کارت زرد داد که درست نبود و باید تامل بیشتری می کرد.

 دهنوی:در پرسپولیس خیلی راحت بازیکنان را زمین می‌زنند
 
قاسم دهنوی اظهار داشت:‌  ما نسبت به پرسپولیس سرتر بودیم هرچند که در نیمه اول بازی قشنگی را شاهد نبودیم. به نظرم داور قضاوت خوبی داشت و حتی با پرسپولیسی‌ها هم راحت‌تر برخورد می‌کرد و کارت‌های زیادی به آنها نداد.
 
وی گفت: درست است وقتی که یک بازیکن از تیم حریف خارج می‌شود فشار بر حریف بیشتر می‌شود اما پرسپولیس با 10 نفره شدن شرایطش فرقی نکرد و چیزی در بازی عوض نشد. بنابراین ده نفره شدن چیزی  از ارزش های پرسپولیس کم نکرد و جانانه بازی می کرد.
 
بازیکن ذوب‌آهن  در مورد اینکه توانسته نسبت به گذشته درخشش بهتری داشته باشد  گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم مشکلی وجود نداشت، ایراد در جاهای دیگر بود.

وی درادامه گفت:خط هایی  بود که شرایط را در پرسپولیس به گونه‌ای  در آورده بود که راحت بازیکنان را زمین می‌زدند البته من همه چیز را به خدا واگذار کردم.من در زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردم هافبک دفاعی مطلق نبودم اما در پرسپولیس در این پست بازی کردم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال هم پیشنهادی به او داده، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. باشگاه ذوب‌آهن باید در اینباره تصمیم بگیرد.
 
دهنوی در مورد اینکه آیا دوست دارد با امیر قلعه‌نویی کار کند، تأکید کرد: 100درصد اینگونه است. من او را دوست دارم مهم این است که قلعه‌نویی مرا بخواهد وگرنه من مشکلی ندارم.

وی در مورد تعطیلی 50 روزه لیگ گفت:در فوتبال تعطیلی نباید وجود داشته باشد چون  تیم‌ها افت می کنند و تا بخواهند دوباره به اوج برسند 4-5هفته نیاز دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مجموع این موضوع به ضرر همه تیم‌هاست دوست دارم برنامه مسابقات مرتب و منظم همانند همه کشورها برگزار شود اما هم‌اکنون مسئولان تمرکزشان بیشتر روی تیم ملی است.

مظاهری:می‌دانستیم بازی با پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما وقتی خوشحال هستیم که جام حذفی را بالای سر ببریم.

رشید مظاهری اظهار داشت: ما می‌دانستیم که بازی مقابل پرسپولیس مانند بازی مقابل استقلال است. اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مقابل پرسپولیس به برتری برسیم .

وی در ادامه با تشکر از تمام  هواداران  گفت:ما روند رو به رشدی را داریم البته هم‌اکنون نمی‌توانیم خوشحالی کنیم زمانی خوشحال هستیم که جام را بالای سر ببریم.
 
دروازه‌بان ذوب‌آهن ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. با قهرمانی در جام حذفی می‌توانیم چنین موضوعی را به دست آوریم .
 
وی گفت: خدا را شکر توانستیم مقابل پرسپولیس به برتری برسیم و نتایج خوبی در رقابت‌های جام حذفی کسب کنیم. بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند. بازی سنگینی بود همانطور که در دیدار مقابل استقلال هم بازی دشواری داشتیم.

دروازه بان ذوب‌آهن در مورد اینکه دیدار فینال در خردادماه برگزار می‌شود  گفت:‌ به هر حال بازی انجام می‌شود چه هم‌اکنون و چه در خردادماه امیدوارم در آن موقع هم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. ما هم‌اکنون روی لیگ تمرکز می‌کنیم.
 
برچسب ها: جام ، حذفی ، فوتبال ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار