بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته در جلسه ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران و نخبگان ، تغییراتی در اساسنامه امور مالی این مجموعه صورت گرفت.

مصطفی صائمیان مسئول اداره فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که با حضور دکتر کریم زارع، مشاور ریاست عالی دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و جمعی از مسئولان باشگاه پژوهشگران برگزار شد. به تبیین اهداف جلسه باشگاه، در خصوص ضرورت تغییر اساسنامه با توجه به دستور ریاست دانشگاه بر مبنای جلسه هیأت امناء، پرداخته شد. همچنین معاون استعدادهای درخشان در این جلسه اظهار داشت. در هر استان کمیته استعداد درخشان در حال حاضر تشکیل شده است. ما باید این کمیته را به گونه‌ای فعال کنیم که بتواند در امور تجاری سازی نیز فعال شود. و برابر و متناظر با کمیته بنیاد ملی نخبگان در هر استان باشد و رئیس این کمیته بتواند با استان دار استان مربوطه در تماس باشد و طرح‌های پژوهشی مورد نیاز هر استان را جهت اجرا به داخل باشگاه بیاورد و به این طریق درآمدزایی نماید. 

وی افزود: پس از قرائت اساسنامه مقرر گردید؛ در فصل پنجم اساسنامه «امور مالی» حسب دستور ریاست دانشگاه در خصوص دریافت حق عضویت تغییرات لازم پیشنهاد شود. کلیه حاضرین در خصوص میزان دریافت حق عضویت پیشنهادات خود را بیان نمودند که در پایان جلسه مصوب شد از اعضای عادی باشگاه مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال، اعضای استعداد درخشان ۵۰۰۰۰۰ ریال و از اعضای نخبه مبلغ ۷۵۰۰۰۰ ریال در طول مدت عضویت دریافت شود و مبلغ دریافت شده طی شماره حسابی که متعاقباً اعلام خواهد شد به ستاد مرکزی باشگاه واریز گردد و ستاد مرکزی باشگاه یک سوم آنرا به عنوان سهم باشگاه دریافت کننده در اختیار باشگاه ذی ربط قرار دهد و دو سوم آن نیز سهم ستاد مرکزی باشگاه باشد. 

صائمیان تصریح کرد: همچنین مقررشد این پیشنهاد به عنوان مبالغ پایه در کمیسیون دائم هیأت امناء که در تاریخ 93/9/23 تشکیل خواهد شد، مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار