رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بیانیه‌ای به مناسبت شانزدهم آذرماه، تاکید کرد: شانزدهم آذر نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور است.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را به مناسبت شانزدهم آذرماه  روز دانشجو، صادر کرد که متن آن بدین شرح است:
 
شانزدهم آذرماه اگرچه به روزهای برگ ریزان نزدیک است، اما بوی بهار و باران و بالندگی دارد. این روز برجسته در تاریخ باشکوه انقلاب و نظام اسلامی، نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه دانشجویان بصیر و آرمان‌گرا و مجاهدت بی وقفه و خستگی ناپذیر آنان در صیانت قهرمانانه از کیان انقلاب، میراث شهیدان و عزت و اعتلای نظام مقدس اسلامی است.
 
این روز پرخاطره و فرخنده را به ساحت روشن رهبری فرزانه انقلاب که همواره در تکریم دانش و نقش دانشجویان پیش گام بوده و فرزندان دانشگاهی خود را به نیکوترین روش‌ها مکرم داشته‌اند و همچنین تمامی دانشجویان فهمیم و آینده‌ساز، تهنیت گفته و امیدوارم با استعانت از الطاف بی‌دریغ الهی و توانمندی و خلاقیت در خور تحسین جامعه‌ی دانشگاهی کشور، نیازهای اصلی کشور در عرصه‌های گوناگون، برطرف گردیده و افتخار آفرینی آنان بیش از گذشته، دیده بی باور جهانیان را مسحور سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار