کرمانشاه

بهترین مرز برای تردد زوار عتبات عالیات مرز سومار است

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: اگر مرز سومار به عنوان مرز رسمی کشور اعلام شود می توانیم کاروانهای عتبات عالیات را از این مرز عبور دهیم. چراکه معتقدیم بهترین مرز برای تردد زوار همین مرز سومار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛فرامرز اکبری گفت: گرچه معتقدیم که به زودی رسمی شدن مرز سومار انجام خواهد شد،اما در تلاشیم باتوجه به افزایش چشمگیر اعزام‌ها به عتبات عالیات در اربعین حسینی بتوانیم کارهای خروج کاروانها رادر مرز خسروی انجام دهیم اما متاسفانه تاکنون این امر امکان پذیر نشده است.

اکبری با اشاره به اینکه هم اکنون تردد کامیونهای باری از طریق این مرز فعال است گفت:تا یک ماه آینده مرز سومار از سوی دولت به عنوان مرز رسمی کشور اعلام خواهد شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه نیز ادامه داد :به محض اینکه از سوی دولت مرز سومار به عنوان مرز رسمی کشور اعلام شود، کار اعزام زائرین عتبات عالیات نیز از این مرز میسر خواهد شد.

به گفته شهریار حیدری تازمانی که نمایندگان مرزبانی، گذرنامه، گمرک، پایانه ها و دیگر نهادهای مرتبط با مسائل مرزی در سومار مستقر نشوند، نمی توان کار اعزام زوار عتبات عالیات را انجام داد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، مرز ، زوار ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.