بر اساس ارزیابی صورت گرفته از فراوانی نام در هشت ماهه امسال در این استان نام‌های ابوالفضل در بین پسران و فاطمه در بین دختران همچنان در صدر نامگذاری نوزادان زنجانی بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛کارشناس مسئول روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان گفت : بر اساس ارزیابی صورت گرفته از فراوانی نام در هشت ماهه امسال در این استان نام‌های ابوالفضل در بین پسران و فاطمه در بین دختران همچنان در صدر نامگذاری نوزادان زنجانی بوده است.

برجی در ادامه افزود : فراوانی 5 اسم اول برای طبقه ذکور درهشت ماهه امسال بعداز ابوالفضل با 404مورد ،امیر علی با 356مورد، محمد طاها با 267مورد، امیر عباس با 259 مورد ، وعلی با 233 مورد ،در صدر نامگذاریها هستند.

وی اضافه کرد: فراوانی5 اسم اول برای طبقه اناث بعد از فاطمه با 570 مورد ، زهرا با 468مورد ، نازنین زهرا با 233مورد ، یسنا با 182مورد و ریحانه با 149 مورد در صدر نامگذاریها هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد : با توجه به فراوانی نامهای ذکر شده پر واضح است که نام‌های مذهبی پر‌طرفدار‌ترین نام در بین مردم استان زنجان است.و این هم نشات گرفته از اعتقادات راسخ مردم این استان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می باشد.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: نوزادان ، زنجان ، ابوالفضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.