رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت : در پی وقوع قتل تازه داماد ریگانی، ماموران قاتلان را که با همدستی همسر مقتول این کار را انجام داده بودند ،شناسایی و دستگیر کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،قربان شاهینی افزود : طی تماسی روز پنج شنبه 13 آذر 93 با مرکز فوریت های پلیس ریگان خبر  وقوع قتل فردی به نام ا.ش در جنگل های منابع طبیعی روستای ده رضا و حسین آباد دامداری از توابع بخش مرکزی ریگان توسط افراد ناشناس اعلام شد.

وی تصریح کرد : بلافاصله به همراه ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه که در جنگل منابع طبیعی قرار داشته و با خودرو قابل تردد نبود حاضر و صحنه ی جرم توسط پلیس جنایی آگاهی باز سای و دستور قاطع دستگیری و برخورد با قاتل یا قاتلان صادر شد.

شاهینی گفت: ماموران آگاهی موفق شدند قاتلین که دو مرد و یک زن بودند و مقتول را با ضربات قمه از پای در آورده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

شاهینی افزود: پس از تحقیقات جامع و کامل اولیه در دادگستری شهرستان ریگان متهمان به بزه انتسابی با همدستی همسر مقتول که مدت 1 هفته از ازدواج آنها می گذشت اعتراف کردند و قرار بازداشت آنها صادر شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: قتل ، داماد ، کرمان ، همدستی ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.