مانوئل پیگرینی برای صعود منچستر سیتی از مرحله گروهی جمپیوتر لگ چشم به دیدار بایرن و زسکا مسکو هم دارد و مطمئن است شاگردان گواردیولا در این دیدار هم پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی برای صعود به مرحله گروهی چمپیوتر لیگ به شکست آرسن رم و یا حداقل یک تساوی پرگل مقابل حریف ایتالیایی نیاز دارد. اما اگر بایرن مونیخ در خانه از زسکا مسکو شکست بخورد همه برنامه ریزیهای مانوئل پیگرینی بر باد می رود زیرا بایرن که صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد و به این مشکل زسکا مکو می توان با قرار گرفتن در رده دوم جدول شانس صعود را از سیتی بگیرد.

پیگرینی ترجیح می دهد در رابطه با این احتمال (شکست خانگی بایرن مونیخ ) فکر منفی به ذهن خود راه نده زیرا وی به شیوه مربیگری پپ گواردیولا اطمینان کامل دارد.

سرمربی اهل شیلی منچستر سیتی گفت: به احتمال پیروزی زسکا فکر نمی کنم. همیشه تیمهای بزرگ و قدرتمند مانند بایرن تلاش می کنند در هر مسابقه‌ای پیروز باشند زیرا شکست و یا کسب نتیجه تساوی مقابل تیمهایی با درجه اعتبار پایین‌تر برای آنان نکته منفی به حساب می آید و وجه باشگاه را تخریب می کند. پس اطمینان دارم گواردیولا شاگردانش را با وجود اطمینان از صعود برای کسب پیروز ی به میدان می فرستد.
پیگرینی در ادامه افزود: در هر حال بازیکنان سیتی بر روی بازی خود متمرکز خواهند بود. ما قهرمان فصل قبل لیگ برتر هستیم و همواراه هجومی بازی می کنیم.

آگوئرو یک ماه دور از میادین خواهد بود

آزمایشات تکمیلی بر روی زانوی آسیب دیده سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی انجام شده و مشخص شد ستاره تیم پیگرینی حداقل یک ماه آینده را دور از میادین خواهد بود.

بر اساس این گزارش ، آگوئرو در پیروزی ابتدای هفته سیتی مقابل اورتون دچار مصدومیت شده و حالا در شرایطی که فاصله سیتی و چلسی در صدر جدول رده بندی به حداقل رسیده ، قادر به همراهمی تیمش نیست.

برخی پیگرینی را به دلیل وابستگی شدید به آگوئرو مورد انتقاد قرار داده‌اند اما وی در پاسخ گفت: همه تیم‌های بزرگ دارای بازیکنان کلیدی و سرشناس هستند. کریس رونالدو ستاره تیم رئال مادرید ، لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا، دیگو کاستا ستاره تیم چلسی و... از همین دست هستند. آگوئرو هم برای ما بازیکن کلیدی محسوب می شود اما در کنار او دیگر بازیکنا با قابلیت و مورد اطمینان در اختیار داریم. ما تاکنون بازیهای زیادی را بدون حضور آگوئرو انجام دادیم پس مشخص است  تیم ما بدون او فلج نمی شود.
نصری تهدید به رفتن کرد

سمیر نصری هافبک فرانسوی منچستر سیتی اعلام کرد: در صورتیکه این تیم به حضور وی نیازی نداشته باشد آماده ترک سیتی است.
نصری معتقد است منچستر سیتی توانایی شکست آرسن رم و راهیابی به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان را دارد اما در مورد آینده حرفه‌ای خود همراه این تیم نظر مثبتی ندارد.

نصری گفت: نمی دانم از سیتی می روم و یا در آن باقی می مانم. اما مطمئن باشید اگر روزی بیایند و به من بگویند وسایلت را جمع کن و برو ، بدون معطلی این کار ار می کنم.

وی در رابطه با بازی مقابل رم گفت: اگر سیتی بازی همیشگی خود را مقابل آرسن رم به نمایش بگذارد بدون شک پیروز می شویم .
بزرگترین مشکل ما بازی کردن با ریسک بالا است . اگر سوالی نپرسیم و بازی خودمان را انجام دهیم ، صعود خواهیم کرد زیرا کیفیت تیم سیتی از رم بالاتر است. حتی اگر از لیگ قهرمانان حذف شویم تقصیر سرمربی نیست زیرا این بازیکنان هستند که درون زمین بازی می کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار