وزیر دادگستری گفت: در پرونده فساد 12 هزار میلیاردی پول برگشت داده شده است و این قضیه تخلفی بوده که به آن رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» امروز با حضور در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد در جمع خبرنگاران و در ارتباط با طرح سوال نمایندگان از خود اظهار داشت: سوال حق نمایندگان است و باید سوال کنند و بیشتر سوالات مربوط به قوه قضاییه است و ان‌شاءالله با طرحی که قرار است تصویب شود تکلیف ما روشن می‌شود.

وی ادامه داد: نه ما و نه نمایندگان مجلس به دنبال افزایش اختیارات نیستیم، چرا که این افزایش اختیارات به ضرر ماست.

وزیر دادگستری با اشاره  به این که دولت کوچک سازی خود را به عنوان یک رسالت می‌داند تصریح کرد: دولت اصلاح نظام اداری را در دستور کار قرار داده و اکنون ساختارهای اداری را به صورت منظم تعقیب می‌کند که ان‌شاءالله امروز عصر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این باره صحبت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: ما اجازه استخدام جدید نداریم و گزینش‌ها محدود است به طوری که ما جلوی گزینش‌های غیر رسمی را گرفته‌ایم و رئیس قوه قضاییه در این زمینه تاکید دارد و پیگیری می‌کنیم که اقدامات تبدیل به سیاه نمایی نشود.

وی در ارتباط با رانت 650 میلیون یورویی گفت: در این زمینه قبلا توضیحات لازم را دادم و اشتباه جدی بوده که به هیچ وجه اتفاق نیفتاده است.

وزیر دادگستری در پایان در ارتباط با فساد 12 هزار میلیاردی خاطرنشان کرد: این موضوع نوعی گردش پول بوده است به طوری که پول برگشت داده شده است و تخلفی صورت گرفته که به این موضوع رسیدگی می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرونده ، فساد ، وزیر ، داد ، ستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار