امیدوار رضایی در خصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: با ابلاغ کتاب تعرفه سلامت و ایجاد کدینگ یکسان برای تمامی خدمات درمانی کشور، یک نظام منسجم در حوزه تعرفه‌های درمانی ایجاد شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر امیدوار رضایی ضمن تقدیر از زحمات صادقانه وزیر بهداشت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت برخی از مهمترین اثرات مثبت طرح تحول سلامت در جامعه و نظام سلامت را یادآور شد و با اشاره به به کاهش هزینه های بیماران (سرپایی، بستری و اورژانس) که منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است به مواردی نظیر تهیه وسایل و داروهای مورد نیاز بیماران بستری و تحت نظر، ویزیت بیماران اورژانس توسط متخصص در شیفت های مقیمی و بهبود زمان تعیین تکلیف بیماران، اشاره کرد.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود بهره برداری مناسب از تخت های بیمارستانی و افزایش فعالیت پاراکلینیک‌ها به دلیل افزایش تعداد بیماران را از دیگر تاثیرات این طرح مترقی برشمرد.

دکتر امیدوار رضائی در پایان اظهار داشت: ما امیدواریم که مراحل کامل طرح مبنی بر تعیین راهنماهای بالینی و اصلاح بعضی از تعرفه های خدماتی تخصصی و سایر مراحل به خوبی به اجرا درآید تا در آینده نه چندان دور شاهد پیاده شدن کامل طرح تحول سلامت و مواد متعدد قانون برنامه پنجم به ویژه سیاستهای کلی سلامت باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار