آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال ریسک استفاده از سانچر را در هر بازی پذیرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ باشگاه آرسنال که این روزها علی رغم عملکرد نه چندان مطلوب در لیگ پریمیر،‌ در لیگ قهرمانان اروپا توانسته تا حد زیادی صابت خود را حفظ کند امشب باید به مصاف تیم ترکی  گاتالای سرای در ترکیه برود.
 
این در حالی است که جایگاهش‌ را به عنوان تیم دوم گروه D تثبیت کرده و برای صدرنشینی و جایگاه نخست و رقابت با دورتموندی‌ها سعی دارد تیم گاتالاسرای‌ ترکیه هم از میان بردارد.
 
اما سرمربی فرانسوی‌ آرسنال، آرسن ونگر که در فصل نقل و انتقالات تابستانی سانچز را پس از درخشش خیره کننده در جام جهانی از بارسلونا با مبلغ 35 میلیون پوند خریداری کرد، این روزها از وی رضایت کامل دارد چرا که او برایش به خوبی گل می‌زند.
 
از طرف دیگر نمی‌خواهد حال که ویلشر‌ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد او را هم از دست دهد به همین علت نمی‌خواهد با بکارگیری‌ در هر مسابقه‌ای ریسک‌ مصدومیت‌ او را پذیرا شود.
 
ونگر در این خصوص گفت: الکسیس‌ سانچز‌ در بازی برابر گاتالاسرای بازی نخواهد کرد و من فکر نمی‌کنم کوشیرلی‌ هم بازی کند، ما در بازی‌های که از اهمیت بسیار بالای برخوردار نیستند و نقش محوری و اساسی را ندارند نمی‌توانیم ریسک بزرگ حضور بازیکنان خوبمان را پذیر باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار