الهیاری گفت: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، باز هم برگزیدگان جشنواره در استفاده از تسهیلات با مشکل روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا الهیاری دبیر جشنواره جوان خوارزمی صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش‌های وزارت علوم در رابطه با برگزاری شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی طی سخنرانی گفت: جشنواره جوان خوارزمی یکی از استثناترین جشنواره‌های کشور است که در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و صنعت و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در سطح صنعت 537 طرح در 14 گروه تخصصی به دبیرخانه ارسال شد که 260 عضو هیئت علمی این طرح‌ها را در مورد ارزیابی قرار دادند و در نهایت 34 طرح به هیئت داوران معرفی شده است.

الهیاری تصریح کرد: این طر‌ها در سطح علمی و فنی بسیار ارزنده‌ای بوده و عمده ترین هدف این جشنواره شناسایی طرح ها و استعدادهای برتر کشور است.

وی به حمایت از طرح‌های برگزیده اشاره کرد و اظهار داشت: بحث اصلی و عمده ما مربوط به مالکیت معنوی است که از صاحبان طرح‌های برگزیده حمایت‌های خوبی صورت می‌گیرد.

الهیاری در ادامه گفت: بخشی از حمایت‌ها از طرح‌های برگزیده از سوی بنیاد ملی نخبگان صورت می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به طرح سربازی اشاره کرد، البته ما به این نکته آگاهی داریم که استفاده از تسهیلات برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی مشکلاتی را در بر دارد، اما ما تمام تلاش خود را در جهت ارائه حمایت‌های لازم انجام می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار