صمیمی گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از دستاوردهای اخیر سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران نیز رونمایی می‌شود.

عبدالرضا صمیمی معاون توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با حضور ۶ شرکت دانش‌بنیان که از میان بیش از ۳۰ شرکت متقاضی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران در بخش فن‌بازار انتخاب شدند، دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. 
 
وی افزود: این شرکت‌ها از جمله برگزیدگان جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی طی سال‌های قبل می‌باشند که موفق به تجاری‌سازی طرح‌های خود شدند. 
 
صمیمی با بیان این مطلب که مراسم افتتاحیه نمایشگاه صبح روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۳ می‌باشد اظهار داشت: همچنین مراسم تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی نیز طی همین روز در ساعت ۱۴ در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. 
 
وی از دیگر برنامه‌های سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در هفته پژوهش را تقدیر از پژوهشگران و پژوهشکده‌های بر‌تر سازمان نام برد وتصریح کرد: طی هفته جاری روز چهارشنبه ۱۹ آذر ۹۳ از پژوهشگران بر‌تر و پژوهشکده‌های بر‌تر در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران قدردانی می‌شود. 
 
 صمیمی در بیان شاخص‌های امتیازدهی برای برگزیده شدن پژوهشکده‌ها و پژوهشگران بر‌تر سازمان اظهار داشت: برخی از معیارهای انتخاب برای امتیازدهی، کسب امتیازات در عملکرد موظفی، فعالیت‌های بین‌المللی همانند شرکت در همایش‌ها و کارگاه‌های بین‌المللی، انتشار مجلات و نشریات ملی و بین‌المللی و حضور در سمینار‌ها و کنگره‌های بین‌المللی می‌باشد. همچنین رشد ارائه مقالات علمی و چاپ و تالیفات نیز از دیگر معیارهای کسب امتیاز می‌باشد. 
 
وی خاطرنشان کرد: افتتاح و رونمایی از برخی تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی و افتتاح مراکزی چون آزمایشگاه‌های مرجع سیستم‌های گرمایشی را از دیگر برنامه‌های سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در هفته پژوهش نام برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.