سرمربی باشگاه آرسنال گفت: اول نشدنمان در گروه تا حدی برایمان ناامید کننده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و هفته پایانی این دیدارها آرسنال به ترکیه سفر کرد تا در برابر تیم ترکی گالاتاسرای ترکیه قرار گیرد و در نهایت هم موفق شد با نتیجه پر گل 4بر1 نماینده ترکیه را شکست دهد و تیم گاه تنها نظاره گر گل‌های خورده شده باشد.

اما آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال در این خصوص گفت: تا اندازه‌ای ناامیدی برابر تیم ما وجود دارد که نتوانستیم به صدر گروه راه یابیم ما در نیمه دوم می‌توانستیم بدون آنکه گلی دریافت کنیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم و اختلاف را حداقل به 6یا7 برسانیم و به این ترتیب به صدر جدول راه یابیم. متاسفانه به اندازه کافی نبود و کارمان را در این گروه با 13 امتیاز به پایان بردیم، اما به هر حال کارمان را در این گروه انجام دادیم. ما بسیار قوی ظاهر شدیم و این همان چیزی بود که من از بازیکنان تیمم انتظار داشتم.

وی در خصوص وضعیت لوکاس پودولسکی نیز گفت: این مسابقه‌ای بود که ما  برای کسب جایگاه جنگیدیم و بسیار سخت بود من ول‌بک سانچز و ژیرود را در خانه گذاشتم و شما در این مسابقه فقط باید با بازیکنان مطمئن خود بازی کنید که خطری شما و آنها را از باب مصدومیت گذشته تا چیزهای دیگر گریبان تیم را نگیرد. پودولسکی به دلیل جام جهانی خیلی دیر به تیم ما پیوست اما در سطح بسیار خوب و با  ما به تیم آرسنال بازگشت.

سرمربی فرانسوی آرسنال که این روزها زیر باران آتش انتقادات قرار دارد به دنبال این موفقیت در لیگ قهرمانان در انتظار تقدیر و قدردانی از اوست.

وی در این خصوص گفت: این پانزدهمین سالی است که من تیمم را به مرحله بعد لیگ قهرمانان می‌برم در جمع 16 تیم برتر قرار می‌گیریم من فکر می‌کنم این افتخار بسیار بزرگ و مهمی برای ما محسوب می‌شود. هم اکنون باید بر رقابت‌های لیگ پریمیر و جام حذفی تمرکز کنیم و ببینیم تا آخر فوریه جایگاهمان در کجا خواهد بود.

آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال در خصوص جو کمپل که تنها در تمام طول فصل دو بازی برای آرسنالی‌ها بازی کرده است، معتقد است که او علاقه‌ای به خروج او از این باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی ندارد و در این باشگاه باقی می‌ماند. کمپل در کنار ما باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است، کمپل در سال 2011 به باشگاه آرسنال پیوست و سه فصل را به صورت قرضی در تیم‌های لورنت، رئال بتیس و المپیاکو سپری کرد تا اینکه توانست در جام جهانی به همراه تیم کشورش کاستاریکا تأثیرگذار ظاهر شود و به این ترتیب ونگر تصمیم گرفت او را دوباره به خدمت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار