جشنواره بین المللی فیلم "سانتاباربارا" از "ایتان هاوک" و "پاتریشیا آرکت" برای بازی در فیلم "پسر بچگی" به طور مشترک تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، "ایتان هاوک" و "پاتریشیا آرکت" هنر پیشگان مطرحی که در فیلم "پسر بچگی" ساخته‌ی "ریچارد لینک‌لی‌تر" نقش‌های مکمل را ایفا کردند، اولین بازیگرانی خواهند بود که به طور مشترک با دریافت جایزه‌ی "آمریکن ریورا" از جشنواره بین المللی فیلم سانتاباربارا مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 
"هاوک" 44 ساله و "آرکت" 46 ساله والدین پسر بچه‌ای هستند که از هم جدا شده‌اند.
 
این فیلم مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و همچنین یکی از مدعیان جایزه‌ی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از آکادمی اسکار سال جاری خواهد بود.
 
از برگزیدگان قبلی جایزه‌ی "آمریکن ریورا" جشنواره فیلم سانتاباربارا می‌توان به "رابرت ردفورد" برای بازی در فیلم "همه چیز از دست رفته است" (2014)، "کوئنتین تارانتینو" برای فیلم "جنگجوی آزاد شده" (2013)، "مارتین اسکورسیزی" برای ساخت فیلم "هوگو" (2012)، "آنت بینگ" برای فیلم "حال بچه‌ها خوب است" (2011)، "ساندرا بولاک" برای بازی در فیلم "نطقه‌ی کور" (2010)، "میکی رورک" برای فیلم "کشتی دیگر" (2009)،‌ "تامی لی جونز" برای فیلم "در دره الاه" (2008) "فارست ویت تی کر" برای فیلم "آخرین پادشاه اسکاتلند" (2007)، "فیلیپ سیمور هافمن" برای بازی در فیلم "کاپوتی" (2006)، "کوین بیکن" برای فیلم "مرد جنگل" (2005) و "دیان لین" برای بازی در فیلم "زیر خورشید توسکان" (2004) اشاره کرد.
 
"تارانتینو"،‌ "اسکورسیزی"، "بولاک"، "ویت تی کر"، "رورک"، "جونز" و "هافمن" برای بازی در این فیلم‌ها یا ساخت‌شان نامزد جایزه‌ی اسکار شدند. همچنین "بولاک"،‌ "ویت تی کر" و "هافمن" جایزه‌ی اسکار را نیز به خانه بردند.
 
سی‌امین مراسم جشنواره بین المللی فیلم سانتاباربارا از بیست و هفتم ژانویه تا هفتم فوریه برگزار می‌شود.
 
پیش از این گزارش شد که این جشنواره جایزه‌ی مدرن مستر را به "مایکل کیتن" برای بازی در فیلم "مرد پرنده‌ای" و جایزه‌ی بازی بی نظیر سال را به "استیو کارل" برای بازی در "شکارچی روباه" اهدا خواهد کرد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار