کارشناس ورزش تنیس روی میز ایران گفت: با جایگاه واقعی پینگ پنگ در ایران فاصله زیادی داریم و رئیس فدراسیون باید کار علمی انجام دهد تا به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم.

بهنام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل جوانان ما در رشته ورزشی تنیس روی میز هنوز جایگاه واقعی این رشته در کشور ما مشخص نشده است و معتقدم که با انجام کارهای زیربنایی هم از بعد آموزش و هم از بعد همگانی، این مهم تحقق پیدا می‌کند و رئیس فدراسیون جدید تنیس روی میز می‌بایستی کار علمی انجام دهد نه اینکه به صورت گلخانه‌ای عمل کند.
 
وی تصریح کرد: مسئولان امر توجه داشته باشند که اگر بخواهیم حرکت رو به رشدی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم می‌بایستی از کلیه اعضای خانواده تنیس روی میز دعوت کنیم تا برای تحقق اهداف در این رشته پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهند تا این خانواده به یک اجماع کلی برسند.
 
وی افزود: ما از نظر منابع انسانی پتانسیل بالایی را رد خانواده تنیس روی میز دارا هستیم و صاحب نظران، نخبگان و پیشکسوتان با تجربه‌ای حاضرند تا به کمک این رشته ورزشی آمده و برای ارتقا جایگاه تنیس روی میز در آسیا و در نهایت دنیا تلاش کنند.
 
حبیب زاده ادامه داد: با توجه به سوابقی که به عنوان ورزشکار، قهرمان و رئیس هیأت در رشته تنیس روی میز دارم و از درد این جامعه ورزشی مطلع هستم و نسبت به خیلی از مسائل و زیر و بم‌های این رشته ورزشی آگاهی دارم به رئیس جدید فدراسیون توصیه می‌کنم که سرعت در آموزش را بالا ببرند و چه از طریق مربیان داخلی و چه از سوی مربیان خارجی به تربیت و آموزش ورزشکاران در این رشته بپردازند تا ما هم مثل کشور چین از لحاظ کیفی و کمی پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: خانواده تنیس روی میز کشورمان این روزها دستخوش پراکندگی‌های بسیاری شده است و این ضعف‌ها به اعتقاد من ناشی از سوء مدیریت است و برخی‌ها علاقه چندانی به خرد جمعی ندارند و یا اینکه از مدیرانی در رأس فدراسیون بهره می‌بریم که از این خانواده نیستند و در زیر مجموعه‌های خود نیز افرادی را به کار می‌گیرند که فقط آنها را تایید کنند.
 
وی تاکید کرد: ما باید برای پیشرفت رشته ورزشی تنیس روی میز در ایران ابتدا تمامی استان‌ها را درگیر کنیم و میزان فعالیت ورزشکاران آنها را ارزیابی نماییم چراکه طی سال‌های اخیر، شاهد بوده‌ایم که تنها برخی استان‌ها در مسابقات کشوری حاضر می شوند و بسیاری از استان‌ها در این زمینه فعالیت خاصی انجام نمی‌دهند این در حالیست که ما در تمامی استان‌ها ورزشکاران خوبی را در این رشته ورزشی داریم.
 
حبیب زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس فدراسیون جدید تنیس روی میز فردی از جنس این رشته باشد و نسبت به مسائل و حواشی این ورزش آگاهی لازم را داشته و برای پیشرفت آن تلاش کند و بطور کلی یار و دلسوز این ورزش باشد نه اینکه باری باشد بر روی آن،‌تا جلوی پیشرفت‌ها گرفته شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار