پایدار سازی گروه‌های دوام منطقه 12 در اردوهای زیارتی

ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: گروه‌های دوام محلات 13 گانه منطقه 12 در اردوهای آموزشی و زیارتی بازآموزی و پایدار سازی می شوند.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: پایدار سازی و باز آموزی گروه‌های دوام محلات 13 گانه منطقه 12 نیمه دوم سال 93 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور انسجام و آمادگی هر چه بیشتر گروههای دوام هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.
 
محمد حسینی اظهار داشت:در این طرح گروههای دوام محلات 13 گانه منطقه 12 در ادروهای آموزش و زیارتی با انجام اقدامات امداد و نجات، مدیریت بحران به صورت تئوری و عملی بازآموزی و پایدار سازی می شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: پایدارسازی و بازآموزی گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 12 در اردوهای آموزشی و زیارتی، برگزاری اردوهای زیارتی قم و جمکران، انجام اقدامات امداد و نجات،‌مدیریت بحران به صورت تئوری و عملی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطر نشان کرد: برپایی چادرهای اسکان اضطراری، تغذیه اضطراری، اطفای حریق، انجام کارگاه‌های یک روزه امداد و نجات، کمک‌های اولیه، مدیریت بحران از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اردو ، پایدار ، گروه دوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار